Sierpień, 2009

Asica :p

Po mieście...

Piątek, 28 sierpnia 2009 · dodano: 31.08.2009 | Komentarze 3

Z samego rana na Gaj podkręcić druciki :)
Na krzyżówce Klecińska/Hallera spotkałam Filipa, którego odprowadziłam do Wiśniowej :) Miło pokręcić po mieście z kimś znajomym :)

Po powrocie do domu dowiedziałam się, że na działeczce czekają na mnie cukinie, więc po drugim śniadanku ruszyłam nazad na Gądowiankę Okazało się, że czekało na mnie cała kupa cukinii :) Nie zmieściły się w plecaku to przywiązałam je do plecaka :D Ale było ciężkie... Trud wynagrodziły mi pyszne maliny, których też była masa Mniam mniam :D

Na 18 śmignęłam jeszcze do pracy i tak skończył się ten dzień

Środa, 26 sierpnia 2009 · dodano: 26.08.2009 | Komentarze 2

Hmm... No teraz to już zupełnie nie wiem :)

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 26.08.2009 | Komentarze 0

Hmm, co by tu napisać :P

Doookła Polski - reaktywacja :D

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 9

Wstaliśmy z Moim Kochaniem bardzo wcześnie, żeby zrobić mały rajd autem po Ziemi Lubuskiej
Około 10-tej spotkaliśmy się w Żarach z Matysem, który testował po remoncie swojego Treka :)
No więc Trek testował się sam na pace, a my tradycyjnie już jechaliśmy sobie autkiem w trójkę jak za dawnych lat Dookoła Polski hehehe :D

Po drugim śniadaniu w Jasieniu wyruszyliśmy jednak na podbój okolicy rowerami :)
Odprowadziliśmy Matysa do Żar przez okoliczne wioseczki i wróciliśmy także bocznymi drogami do Jasienia zaliczając po drodze górkę z Jabłońca :)
Nie wiem jak Młynarz to robi, że wyciąga takie prędkości na tym niewielkim wzniesieniu gdzie nawet Igorek się na podjeździe nie zatrzymywał :D
Mnie udało się wykręcić jedynie 50,88 km/h i to z wielkim trudem Chyba jestem za leniwa :D

Po południu odwiedził nas Wojtek Mochocki, który już w poniedziałek startuje w samotną 45-dniową wyprawę do Księstwa Andory po trasie VUELTA a ESPANA
Wspólnie obejrzeliśmy filmik z naszej wyprawy i posłuchaliśmy opowieści Wojtka o jego wcześniejszych eskapadach:) Było bardzo sympatycznie aż zastał nas wieczór i trzeba było się pożegnać :)

Wojtku Trzymamy kciuki!

Do Jasienia :)

Piątek, 21 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 6

Dziś po pracy ogarnęłam chałupę i wskoczyłam na rower udając się na PKP, skąd pojechałam do Mojego Kochania spędzić z Nim kilka weekendowych chwil.

Podczas podróży odkryłam prawdziwe znaczenie skrótu PKP

P-Polska K-Kolejowa P-Porażka

Za 42 zł (bilet na rower 9+1 zł) podróżować mogłam w fascynujących warunkach Wrażenia niezapomniane Płacąc 9 zł za przewóz roweru mogłam podziwiać jak stoi oparty o tylne drzwi pociągu i potykają się o niego pasażerowie Co więcej mógł też zrobić dobry uczynek i podtrzymywał za moją zgodą bagaże podróżnych :) Fajnie nie?
No więc w dwuwagonowym składzie pociągiem pośpiesznym spółki PKP Intercity ściśnięta jak sardynka wraz z innymi współtowarzyszami doli i niedoli dotarłam do Legnicy, gdzie szczęśliwie przesiadłam się do pojemnego i wygodnego szynobusu.
W Żarach spotkałam Mego Lubego i już autkiem dotarliśmy do Jasienia :)

To była niezapomniana podróż :)

Rower:Flecik :D

Takie tam po Wrocławiu...

Czwartek, 20 sierpnia 2009 · dodano: 20.08.2009 | Komentarze 4

Dziś miałam kilka rzeczy do zrobienia na mieście więc pojechałam oczywiście na Fleciku :)
Najpierw na Szczepionkę na Grabiszyńską - nie wiem dlaczego babeczki z przychodni śmiały się z mojej rowerowej opalenizny :D
Potem zahaczyłam o działeczkę, gdzie zebrałam kilka cukinii na obiadek i objadłam się nieziemsko malinami :) Ponadto znalazłam na tablicy ogłoszeń informację o treści: "Znaleziono żółwia stepowego, tel.xxxxxxxxx Kazimierz Gxxxxxxx"
Ale czaaad! Wszystko wskazuje na to, że to żółw Miśki, który uciekł jej ponad tydzień temu, gdy grillowała z dziadkami :) Chyba się Miśka ucieszy :D
Potem przez estakady i Most Milenijny na cmentarz Osobowice zrobić porządek Upał niemiłosierny choć wieje schładzający wiaterek
Na basenie na Wejherowskiej tłumy Trochę im zazdroszczę Ale gdzie ja się pokażę w takiej opaleniźnie!? :) Wezmę zimny prysznic w domu :)
Po obiedzie czeka mnie jeszcze kurs do pracy i z powrotem :)

Ble ble...

Środa, 19 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 1

Do roboty i z powrotem...

Z chopakami :)

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 20

Wieczorem udało się wyrwać z Bogusiem i Jackiem na krótką i długą zarazem przejażdżkę po Wrocławiu Krótką ze względu na dystans lecz długą ze względu na czas jej trwania - prawie 3 h :D

Początkowo nie było pomysłu gdzie by tu pojechać, ale że zaczęło się ściemniać wyruszyliśmy obejrzeć wieczorny Wrocław
Ruch był jeszcze spory, ale z czasem aut ubywało i było coraz bezpieczniej

Trasa:
Kozanów - Legnicka - kręcone lodziki w Magnolii - Legnicka - pl. JPII - nowy ścieżko-deptak wzdłuż fosy - nowa kładka na fosie - Podwale - Krupnicza - Kazimierza Wielkiego - pl. Dominikański - Janickiego - św. Ducha - Most Piaskowy - bulwar Piotra Włostowica - Most Tumski (Jacek zauważył, że na moście wisi mnóstwo kłódek z imionami lub inicjałami zakochanych - czyżby nowa tradycja?) - plac Katedralny - św. Józefa - Most Pokoju - bulwar Xawerego Dunikowskiego - Grodzka - Most Uniwersytecki - kładka Słodowa - Most Uniwersytecki - Grodzka - Zaułek Ossolińskich - Uniwersytecka - Więzienna - Rynek - Św. Mikołaja - pl. JPII - Legnicka - szybki shake w McDrive - Milenijna - Most Milenijny - Osobowicka tur de wały - Most Osobowicki - Reymonta - Łowiecka - Kurkowa - Mosty Mieszczańskie - Most Dmowskiego - Długa - Popowicka - Kozanów

To był miły rowerowo-lodzikowy wieczór