woj. małopolskie

Odyseja 2009 - Dzień 2

Niedziela, 4 października 2009 · dodano: 07.12.2009 | Komentarze 0

Drugi dzień poszedł nam znacznie lepiej :)
Z 12. pozycji po pierwszym dniu wskoczyliśmy na 10. :D Czyli do przodu
Dziś też zaliczyliśmy wszystkie punkty popisując się na koniec efektownym wjazdem pod samą bazę :D

Szczegóły może uda się jeszcze wykrzesać z mojej pamięci w późniejszym terminie :D

P.S. Po zakończeniu imprezy zapakowaliśmy się do aut i razem z Tomkiem i Kasią ruszyliśmy w pościg za Darkiem i Kosmą, żeby zjeść u Kosmy pyszną pizzę :D
Fajnie wracać na Mydlice :D

Pzdr,
Asica :P

Odyseja 2009 - Dzień 1

Sobota, 3 października 2009 · dodano: 07.12.2009 | Komentarze 0

Pierwszy etap Odysei 2009 bardzo mi się podobał
Nie udało się zdobyć wszystkich punktów, bo z góry pojechaliśmy z Moim Kochaniem dosyć zapobiegawczo odpuszczając już na starcie niektóre punkty... Które - nie pamiętam
Szczegóły na pewno będą u Młynarza na blogu :)

Poza tym, że trasa mi się bardzo podobała, dopisała pogoda i humor, to najfajniejsze było znów spotkanie się z ekipą BS : Moniką, Darkiem, Tomkiem, Damianem, Michałem oraz Pawłem

A gdzie jest doborowe towarzystwo jest i świetna zabawa!
Tak zatem przy piwku spędziliśmy dwa wspaniałe wieczory (piątkowy i sobotni)

Pzdr,
Asica :P

Rower:Flecik :D

11 DZIEŃ - PRZEDSIONEK BIESZCZAD

Czwartek, 23 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 0

Dzień rozpoczęliśmy od krótkiego podjazdu, następnie serpentynami zjechaliśmy do Grybowa mijając malownicze krajobrazy. Słońce grzeje. Morale 10 na 10 :)

W Gorlicach zwiedziliśmy cmentarz wojenny. Spotkaliśmy też Maćka - miejscowego bikera, z którym jedziemy kawałek w stronę Dukli.

Jest b.upalnie i mocno wieje.

Opuszczamy woj. małopolskie i wjeżdżamy w podkarpackie. Również mijamy kolejny Park Narodowy. Jest to Magurski Park Narodowy

Przejeżdżając przez Duklę zostaliśmy przywitani przez Basię. Tam też zjedliśmy obiad. Następnie przejechaliśmy 40 km i zatrzymaliśmy się na nocleg przy Wisłoku.

Pieczemy sobie kiełbaski przy ognisku i mamy kolejną ciepłą, gwieździstą noc. Dzień był upalny i wietrzny, pogoda mocno dała nam się we znaki.

Rower:Flecik :D

10 DZIEŃ - BESKID SĄDECKI

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 1

Dzień zaczął się upalnie. W Krościenku został Piotrek (Van), bo spędza tam wakacje. Dołączył za to Arek ze Starego Sącza.
Wyjazd był mocno opóźniony przez pękniętą szprychę w rowerze Matysa. Pojechaliśmy wzdłuż Dunajca do Starego Sącza. Droga i widoki rewelacyjne!!!
W Łącku dołączyła do nas niespodziewanie Karla, nasza znajoma rodem z Tarnowskich Gór. :)
Pozwiedzaliśmy Stary Sącz. Do Muszyny odprowadził nas Arek wraz z kolegą Markiem. Po drodze piliśmy Piwniczankę w Piwnicznej :)
To był dobry dzień, wszyscy nas czymś obdarowali. Rano Arek przywiózł wszystkim oscypki, a później Karla zafundowała nam furę sądeckich i odpustowych cukierków.:)
Plany pokrzyżowała awaria w rowerze Mateusza ale mimo to udało się przejechać 104 km. Dotarliśmy do Krynicy. Dzień bardzo udany!
Mieliśmy świetne towarzystwo na trasie, sama trasa była niezwykle atrakcyjna widokowo, bo niemal w całości przebiegała w dolinach Dunajca i Popradu. Było upalnie. :)
Wieczorem, w Krynicy, spotkaliśmy się z dziewczynami z Lubska, które wracają do domów z Przemyśla na rowerach. Bardzo sympatyczne zakończenie dnia!

Rower:Flecik :D

9 DZIEŃ - NAD DUNAJCEM

Wtorek, 21 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 0

Jedziemy do Zakopanego podziwiając górskie krajobrazy. Dzień zaczął się dobrze i zapewne też tak się skończy. :) Nastroje, widoki - rewelacja!

Około 14:00 odwiedziliśmy Wielką Krokiew i drewnianą kaplicę "Na Jaszczurówce", następnie jedziemy do Bukowiny Tatrzańskiej.

Mój nowy rekord prędkości zjazdu na rowerze z przyczepką wynosi 68 km/h! Mavic bez przyczepki wyciągnął 80 km/h!!! Polecamy zjazd z Bukowiny Tatrzańskiej!

Jazdę kończyliśmy odwiedzeniem drewnianego kościółka w Dębnie, który jest wpisany na listę Unesco.
Następnie objechaliśmy niemal całe jezioro Czorsztyńskie. Krajobrazy na tym odcinku zrobiły na nas kolosalne wrażenie.
Na sam koniec odwiedziliśmy zamek Czorsztyn i długim zjazdem dotarliśmy do Krościenka nad Dunajcem, gdzie zatrzymaliśmy się na nocleg w warunkach campingowych.

Rower:Flecik :D

8 DZIEŃ - U PODNÓŻA TATR

Poniedziałek, 20 lipca 2009 · dodano: 21.07.2009 | Komentarze 0

Poranek przywitał nas słońcem i niesamowitymi górskimi widokami.

Byliśmy w Żywcu na Żywcu... :D Jechało się bardzo przyjemnie.

W Suchej Beskidzkiej byliśmy na zamku. Jechało się bardzo przyjemnie. Następnie Maków Podhalański a potem podjazd na Przełęcz Krowiarki i obiad :)
W Zawoi postój by zjeść obiad. Trochę wieje w twarz ale poza tym pogoda jest rewelacyjna. I wciąż te góry! Miodzio!

Przełęcz Krowiarki zdobyta. Miło się podjeżdżało. :D

Całkiem dobrym tempem wykręciliśmy 134 km.
Niektórych (vana) sakwy wyprzedzały na zjazdach ;)

Noc spędzamy na polanie w okolicach Chochołowa.
Mamy piękne, gwieździste niebo.
Jemy kolacje i jest bardzo wesoło :)