Skosmaczony wypad nie tylko rowerowy... :)

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 · dodano: 28.08.2013 | Komentarze 6

Na balkonie suszaki z praniem, w perspektywie znoszenie roweru z trzeciego piętra... A więc jadę na Piotrusia Diamondzie :)
Dziś wybrałam się z Kosmą na przejażdżkę zaproponowaną przez Piotrusia trasą przez Łaz, Mirostowice Dolne i Kunice... :)

Było bardzo, ale to bardzo sympatycznie, wesoło, ciekawie, tak kosmowo-asiczkowo :D

Szczerze mówiąc to był mój pierwszy raz z Kosmą na rowerach "sam na sam". Do niczego jednak nie doszło :D

Trasa przefajna... Do Łazu trochę pod górkę, ale potem dłuuuuugo w dół, aż do Mirostowic :) Wyprzedziłam nawet na zjeździe jakieś toczące się auto :P

Po drodze zatrzymałyśmy się z Kosmą na babskie pogaduchy nad stawem w Mirostowicach... :)

Było bardzo sympatycznie, a czas nie wiadomo kiedy się skurczył i trzeba było wracać do Korisi i Piotrusia, żeby za bardzo za nami nie płakali :)

Trzeba przyznać, że na Diamondzie jeździ się tak samo fajnie jak na Fleciku :) Ostatecznie to też rower :)

I tak oto minęła ta fajna wycieczka. Super ta pętelka. Może niedługo znów sobie pojeżdżę :)

Pzdr,
Asiczka :P

mors
| 21:46 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Borysa a nie Morsa! ;D
Ja też tu zaglądam, ale boję się komentować, żeby nie podpaść Piekarzowi. ;)))
| 21:22 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Wow!
Ktoś jednak jeszcze tu zagląda!!! :D

Darku
Kurz starłam, bo zmieniłam szablon na ten właściwy. Tak dawno tu nie zaglądałam, że nawet nie wiedziałam, że się coś u mnie zmieniło :)

Piotrusiu
To nie przez Kosmę, tylko przez SOK-istów :) Poza tym po siniaku niewiele już zostało :)

Kosmaczku
Ja Tobie również dziękuję :) Za ten wyjazd i za cały pobyt u nas :)

Jurku
Zawsze jak jest mowa o piersiach, to jesteś bardzo dociekliwy... To bardzo zaskakujące! :) Otóż gdy w sobotę odbierałam Kosmę, Tomka i Morsa z dworca PKP, chciałam wykiwać czyhających na mnie (jak mi się wydawało) SOK-istów i objeżdżając dworzec nasypem wywróciłam się na wystającej studzience - ot człowiek się starzeje i technika już nie ta :D
Ostatecznie okazało się, że SOK-iści czekali na pociąg, nie na mnie i pojechali, a ja zostałam z bubą na nodze i na piersi :D

Jurek57
| 14:45 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Ale na których piersiach ? :-))
kosma100
| 22:02 środa, 28 sierpnia 2013 | linkuj :) ale było pięknie :)
Dziękuję Asiczko za prze świetny wyjazd :)
Mlynarz
| 22:00 środa, 28 sierpnia 2013 | linkuj Joanno chyba jednak do czegoś doszło...
Skąd te siniaki na piersiach?

Pozdrawiam!
djk71
| 21:12 środa, 28 sierpnia 2013 | linkuj Może byś najpierw kurz starła z bloga zanim zaczniesz pisać... ;-)
Fajnie znów widzieć Twój wpis :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pkres