O 3:02 wysiadka na dworcu

Piątek, 25 lipca 2008 · dodano: 29.07.2008 | Komentarze 0

O 3:02 wysiadka na dworcu w Krakowie :)
Nocne zwiedzanie miasta w oczekiwaniu na przesiadkę :) Kebab zjedzony w deszczową noc u stóp WIESZCZA nie smakuje nigdzie indziej tak pysznie :P
Wybaczcie jakość :P

Pociąg był kilka razy przełączany, rozpinany i znowu łączony więc ciężko było znaleźć w nim początek lub koniec składu toteż Flecik jechał sobie grzecznie i spokojnie w ten oto sposób :) A Asica spokojnie mogła komarować do samego Sanoka :)

O 11:11 wysiadka na dworcu w Sanoku :)
W mgnieniu oka do dawno nieodwiedzanej prawie rodzinnej Trepczy - wsi, w której spędziłam większość swoich wakacyjnych dziecięcych przygód i z której pochodzi nasz kadrowicz i mistrz świata Marcin Karczyński :)
Podróż do Trepczy niestety wśród wszechogarniającej fali powodziowej...

O 18:00 po obiadku, krótkiej drzemce i kawie trzeba było sie przejechać Nie mogłam przecież nie skorzystać z chwilowego braku opadów... Nie wiem co mi strzeliło do głowy, że nie wzięłam ze sobą aparatu ani nawet telefonu... Takimi widokami nie można się cieszyć we Wrocławiu :)
Nie obyło się bez przygód Podjechałam drogą tzw. "pod las" do momentu gdzie kończył się asfalt bo potem błoto nieziemskie - padało kilka dni z rzędu... Oczywiście wszelkie możliwe burki mnie obszczekały Jeden to już był blisko wyłapania z laczka :) Na zjeździe po dziurawym mokrym asfalcie zaliczyłam zawrotną prędkość 58,72 km/h :)
No i złapałam kapcia To juz drugi w tym miesiącu - tym razem z przodu :) Zalepiłam go na podwórzu u kuzyna i wróciłam do kuzynki na nocleg bo zgadnijcie co? Tak tak - zaczęło padać :) W drodze zagadałam z wujkiem, który uświadomił mnie, że koncert KSU odwołany... Myślałam i miałam nadzieję że jednak mnie wkręca (bo on tak lubi) ale nic bardziej mylnego Jakąś godzinkę później zadzwonił Damian i potwierdził tę przykrą informację :(
No nic jutro będzie lepszy dzień choć zapowiadają ulewy i burze na całym Podkarpaciu...