Popołudniowo-wieczorny trening po Wzgórzach

Wtorek, 26 sierpnia 2008 · dodano: 26.08.2008 | Komentarze 6

Popołudniowo-wieczorny trening po Wzgórzach Trzebnickich
Bezwietrznie ale wieczorem zaczęło robić się chłodno... Gdyby nie rozgrzewające podjazdy byłoby ciężko :)

Wro Kozanów - Most Milenijny - Bałtycka - Kamieńskiego - Krzyżanowice - Raków - Pasikurowice - Siedlec - Godzieszowa - Skarszyn - Boleścin - Piersno - Skotniki - Tarnowiec - ZAWONIA - po lodziku i kilka łyczków napojów - nawrót - powrót tą samą trasą - już w ciemnościach

Było fajowo - czasami zimno ale fajowo Akurat tak przed snem...
Jutro Flecik będzie poddany rożnym zabiegom - niekosmetycznym - żeby nic nie zawiodło mnie w Krakowie w niedzielę :)
Pozdrowionka
Asica :P
P.S. Moje cztery litery powoli integrują się z nowym siodełkiem :) Czuje że będzie dobrze :D

Mlynarz
| 21:53 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj Będę trzymać mocno kciuki! :)
| 11:17 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj hehehe :) no rzeczywiście wielka szkoda :)
| 10:09 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj mavic Kraków jadę na bank, potem może Polanica jeszcze i to by było na tyle :) A w przyszłym roku to się zobaczy ... :)
DMK77 Do Krakowa jadę dopiero w niedzielę z rana bo w sobotę jeszcze pracuję Poza tym jadę sama Jeszcze nie wiem jak - chyba autem - o ile jakieś pożyczę :) Ale to się zobaczy :)
Pozdrowienia :)
mavic
| 02:18 środa, 27 sierpnia 2008 | linkuj Znowu się maratonik szykuje. Tak trzymać: startuj i nie poddawaj się.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw