Kocham mojego BIKE'a :D

Środa, 27 sierpnia 2008 · dodano: 28.08.2008 | Komentarze 8

Z Flecikiem do serwisu...
Dziś był fantastyczny dzień :D
Pan doktor w Harfie na Robotniczej zlikwidował luz w tylnym kole - zajęło mu to jakieś 5 minut!!! <lol> W innym sklepie facet niechętnie na to koło spojrzał i stwierdził że to luz przy kasecie że to roboty na cały dzień i żebym przyszła kiedy indziej bo dziś nie ma czasu... Bez komentarza...
Za to u niego zakupiłam fantastyczną pompkę dla Flecika - bo ostatnio łapię więcej kapci niż powinnam - a stara plastikowa pompka była do bani i zanim się napompowało jedno koło człowiek byl zajechany jak po setce :D
U tego samego gościa zakupiłam też lampkę na tył - SMART 5-diodową Świeci że hoho :) To było konieczne - stwierdziłam że warto te 30 zł wydać na swoje bezpieczeństwo :) Lampka z Komisarzem Lwem - którą ledwie widać z odległości kilku metrów jest dobra na szwędanie się oświetlonymi ulicami po mieście :)
Ale to oczywiście nie wszystko! :)
W Harfie pan doktor musiał wymienić też linkę i pancerz przerzutki bo po kilku błotno-burzowych eskapadach żeby przerzucić łańcuch musiałam pociągać za linkę na ramie :P
Teraz Flecik jedzie jak marzenie Wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku To jak muzyka dla mojego ucha... :)
W Harfie dokupiłam torebkę podsiodłową BBB Nie za duża jest ale jak się popieści to się wszystko zmieści :D
Najlepszy kąsek jednak zostawiłam Wam na koniec - otóż kupiłam też przefantastyczne i przecudowne okulary!!!
Takie właśnie:) Są przecudowne i prześliczne A najlepszy z tego wszystkiego był RABAT!!! :)
Tak - to był cudowny dzień! :) Kocham mojego BIKE'a :D
Pzdr
Asica :P

mavic
| 15:32 niedziela, 31 sierpnia 2008 | linkuj Na ostrych zjazdach okulary to podstawa tak jak hamulce ;) A te które kupiłaś są całkiem, całkiem. Im bike jest w lepszym stanie tym więcej przyjemności daje jazda na nim.
| 13:40 piątek, 29 sierpnia 2008 | linkuj Damian Wydaje mi się czy znowu się nabijasz? :P Gdyby były czerwone to na pewno bym je wzięła a w różowym też mi do twarzy :) Są czaderskie i przefantastyczne :) Wczoraj jeździłam z żółtymi szkłami - full wypas na zjazdach... Nareszcie nie wożę na gapę much które mi do oczu wpadały :)
Aga Ja wiem że czasu brakuje ale uwierz mi - nie ma nic fajniejszego niż spędzić czas przy białym MICHU i go trochę "dopiaścić" :D Sama przyjemność :)
Wczoraj oczywiście błoto znów mnie dopadło i dziś czeka mnie małe "sam na sam" z Flecikiem - ale czego sie nie robi dla ukochanego :)
A zakupy - mniam :) - I znów z długami wkroczę w następny miesiąc Ale w końcu po to się pracuje ciężko żeby mieć z tego jakąś radość wydawania :D Obiecałam sobie że na tym na razie sie skończy - chyba żeby Flecik znów zachorował - ale tego nie przewiduję :)
Młynarz Trzeba wiedzieć gdzie pożyczyć :) Poza tym czytaj j.w. :D
Mlynarz
| 20:46 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj Cóż za zakupy! :D
Wygrałaś w totka?! ;P

Też bym sobie kupił sporo fajnych rzeczy ale na razie mam... puste kieszenie. :D

Pozdrawiam!
Aga
| 18:18 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj hehe a ja przeczytałam Pan "Dyrektor", co przetłumaczyłam sobie zaraz na Ojca Dyrektora ;))
Ale jak zwał tak zwał, ważne że Flecik uzdrowiony duchowo i fizycznie ;)
no i zakupy..... to jest to co Lewki lubią najbardziej ;)
okulary........ bombastyczne!
ja też od jakiegoś czasu nie koffam białego micha ("i niech sobie przyjedzie do mnie do pokoju później, bo teraz nie mam czasu a roboty na cały dzień :D ", muszę na gwałt zrobić mu tylnią piastę, cuda z nią wyprawiałam no i podobnie jak u Cię... to błoto...... zrobiło swoje ;D
No to sobie pospamowałam ;)
| 11:00 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj hehe dzięki :) Bez hamulców też się da :P
Ah jaka jestem z Flecika dumna że on taki cudowny :)
Djablica | 10:49 czwartek, 28 sierpnia 2008 | linkuj wow, nie ma to jak zakupy! A szczególnie udane zakupy. Też ostatnio oddawałam rowercia do serwisu, sam się domagał już bardzo, bo sobie zepsuł hamulec przed wyprawą na zbiornik Żelazna Brama ;p nic żeby przeszkodziło w jeździe-rozpięłam hamulec i się jechało bez, ale jednak coś żeby zwrócić moją uwagę. Super, czyli bike jak nowy! Gratulacje i pozdroweruś

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latko