Pada śnieg pada śnieg... :D

Piątek, 21 listopada 2008 · dodano: 22.11.2008 | Komentarze 8

Po nocce do domciu...
Małe spanko i śniadanko...
Na kawę z prezentem na Nowy Dwór do Moni Szkoda tylko że ma już taką płytę.. Mam nadzieję że nie będzie problemów z wymianą...

Pojadłam ciasta i pysznego żurku...
Wychodzimy z Monią na zewnątrz a tu BIAŁO :D
Pierwsze słowa wypowiedziane przeze mnie to: "Śnieeeeg, ale czaaaad!!!"
Ludzie dziwnie się na mnie patrzyli ale w sumie to chyba nie jest normalne że ktoś wychodząc na rower na widok śniegu krzyczy takie cuś :D
Krótka sesja - sprawiła mi dużo radości Stojące pod wiatą przystankową zmarzluchy na pewno wzięli mnie za nienormalną :D

Gdy wreszcie wyrwałam się z ND napotkałam na przeszkodę - zamknięty przejazd kolejowy... Stoję i moknę i nadal stoję i moknę jeszcze bardziej a pociągu jak nie było tak nie ma... Pojechałam na sąsiedni przejazd Było szybciej :) Pryskało po oczach Oczywiście od pasa w dół zmokłam doszczętnie ale po co mi błotniki ? :D

Pzdr,
Asica :P

| 19:22 niedziela, 23 listopada 2008 | linkuj Nareeeeeeeszcie dorwałam się do kompa i BS działaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D
Tak - trzeba to przyznać - my wszyscy jesteśmy uzależnieni To się powinno leczyć - ale czy da się leczyć? Tego nie wiem :D

WrocNam
Pewnie się zdziwił o ile zauważył zanim nie zakryła napisów kolejna warstwa śniegu :)
Nieszkodzi :) Dziękuję za potrójne pozdrowienia i również pozdrawiam :)

Heh rzeczywiście ...idioty :)
Tak jak chyba kiedyś już Ci mówiłam - zawsze uśmiechnięte chodzą tylko osoby chore psychicznie i to chore na "odpowiednio uśmiechniętą" chorobę :) Ciekawe kiedy mnie taka dorwie :P
Z drugiej strony - masakra z tym śniegiem - nie ma jak jeździć... Ale liczy się pierwsze wrażenie :)

Dariusz79
Całkowicie się z Tobą zgadzam i dlatego jeżdżę i jeździć będę bez błotników... W końcu mam dobrą pralkę i proszek... A i ciuchów na zmianę też nie zabraknie A zmoknąć na rowerze? Bezcenne :D:D:D

djk71
No właśnie! Ja dziś też chętnie bym tak krzyknęła Ale po co tracić energie i nerwy na coś, na co i tak nie mamy wpływu :) Trzeba się cieszyć tym co mamy :D
A Piotrek rzeczywiście trafnie to ujął :D

Mi też :)

Pzdr :P
Mlynarz
| 11:23 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Darek niektóre teksty Siczki ułatwiają mi pojmowanie świata. :D
djk71
| 10:50 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Dobry komentarz Piotrek :-)

Asica, więkoszść ludzi kryzczy/mruczy: ""Śnieeeeg KWA !!!""
DARIUSZ79
| 10:12 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj U nas też napadało tego białego i nadal pada :D BA po co błotniki wtedy urok rowera nie jest taki sam :D Pozdr DaRiusz
Mlynarz
| 08:58 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Już sobie Ciebie wyobraziłem krzyczącą: "Śnieeeeg, ale czaaaad!!!".
Ludziom musiało by wesoło. :)

Lubię widok ludzi, którzy dziwnie się na nas patrzą gdy jedziemy na rowerze w taką pogodę.
Można powiedziec, że... "...marszczą czoło gdy w nagrodę słyszą nasz zdrowy śmiech idioty". ;)

Po kolorze lakieru widzę, że "popisałaś" inne auto a nie swoją Srebrną Strzałę. :)

Pozdrawiam!
WrocNam
| 07:05 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Sorry za podwójny wpis, ale coś zawisło.
Pozdrawiam jeszcze raz.
| 07:04 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Zdziwi się właściciel samochodu, kiedy zobaczy takie napisy.
A, chyba, że właścicielka jest twórczynią.
Pozdrawiam
PS. Opony w rowerze zmienione na zimowe ;-)
WrocNam
| 07:02 sobota, 22 listopada 2008 | linkuj Zdziwi się właściciel samochodu, kiedy zobaczy takie napisy.
A, chyba, że właścicielka jest twórczynią.
Pozdrawiam
PS. Opony w rowerze zmienione na zimowe ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziesc