Gość z Poznania czyli jak to BS łączy ludzi :)

Niedziela, 14 grudnia 2008 · dodano: 15.12.2008 | Komentarze 9

Kilka minut po 11-tej wyruszyliśmy z Młynarzem z Księskiej w kierunku PKP, gdzie wylądować miał nasz wspólny gość Jacek :)
Niewielkie spóźnienie – trochę wstyd... :) I już po chwili pedaliliśmy w obranym przez Młynarza – Przewodnika kierunku :)

PKP – pl. Dominikański – pl. Uniwersytecki – Rynek (z pączkopodobnymi pysznościami w tle :D) – Wyspa Słodowa – Ostrów Tumski – Most Pokoju – Hala Targowa – Park Słowackiego – pl. Dominikański (z lodzikiem w tle :D) – Most Grunwaldzki – Wybrzeże Wyspiańskiego – ZOO – Hala Stulecia – Park Szczytnicki – Stadion Olimpijski – Most Bartoszowicki – Jaz Opatowicki (z Piaścikiem w tle :D) – Wyspa Opatowicka – Na Grobli (z Panią z dużymi kolanami w tle :D) – pl. Grunwaldzki – Manhattan (z pizzunią w tle :D)

Wreszcie zaszło słońce – na to czekaliśmy – bo Wrocław jest najpiękniejszy nocą :D

Już po zmroku:
pl. Grunwaldzki – Ostrów Tumski – Wyspa Słodowa – rajd do OBI po klucz dla Młynarza – Popowice - miejsce romantyczne – stąd najpiękniej widać Most Milenijny, kto nie widział, zapraszam – pokażę :D – Most Milenijny – Most Trzebnicki – pl. Staszica – Most Uniwersytecki – Rynek – Szewska (z Kinder Bueno w tle :D)– pl. Dominikański – Teatralna – pl. Wolności – pl. Orląt Lwowskich – pl. Jana Pawła II – pl. Solny – pl. Wolności – Arkady Wrocławskie – PKP

Dzień był arcyudany :)
Świetnie się bawiliśmy :)
Pogoda dopisała :)
Słonko nam przyświecało (zanim zaszło :P) :)
Nawet mroźny wiatr nie dał rady popsuć nam wspaniałych humorów :D Tym bardziej że czasem wiał w plecy :D
Zwiedziliśmy wiele ciekawych i symbolicznych wrocławskich miejscówek, także tych szczególnych dla mnie :)
Wrocław nocą jest po prostu piękny i będzie jeszcze piękniejszy :)
I te mosty, mostki, kładki i kładeczki... :)
Cieszę się, że tu mieszkam Nie zamienię go na żadne inne miasto! NEWA EWA!!! :P

I jeszcze coś – Bardzo się cieszę, że Jacek do nas przyjechał
Miło Cię było poznać Jacku!!!
I kiedy tylko będziesz miał czas zapraszam serdecznie do ponownego kręcenia :D

Z PKP już samotnie dotarabaniłam ulicami miasta do domciu Fajnie się jechało - wiało w plecy :D:D:D

I jeszcze tylko dodam, że... Kolejne 68 km stuknęło :) A to znaczy, że 7kkm coraz bliżej :)

Pzdr,
Asica :P

JPbike
| 20:47 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Asiczka jaki piękny opis napisałaś - łezka mi płynie z oczu :-)
Rzeczywiście BS łączy ludzi :-)
JESZCZE RAZ WIELKE DZIĘKI !!! :-)))

P.s. - co do spóżnienia - nic się nie stało bo jestem cierlpiwym bikestatowiczem :-)
No i trzymam kciuki na dobicie 7000 km :-)

Pozdrawiam :-)
Mlynarz
| 19:56 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Ale było fajnie tego dnia!

A po przeczytaniu komentarzy poniżej mogę napisać... ALE BĘDZIE FAJNIE! :)

BS łączy ludzi, daje dużo przyjemności, motywacji i stworzyło wspaniałą społeczność zakręconych ludzi dlatego uwielbiam ten serwis i nigdy nie zgaszę bloga! :D

Pozdrawiam!
djk71
| 13:49 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Jak tylko dzieci będą zdrowe to kto wie... :-)
| 13:39 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj No to szykuj się w Nowym Roku :)
Zajedziemy nie raz :) Ale najpierw KSU we Wrocławiu :)
Chciałabym żebyście przyjechali całą helenkową Rodzinką :)
djk71
| 13:09 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Z przyjemnością :-)
| 12:53 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Otóż to :P Znaczy że zapraszasz na Helenkę ? :)
djk71
| 12:40 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Trzeba go kiedyś zaprosić na wspólne szaleństwo, a potem na after party :-)
| 11:13 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Darku ja też wiele razy miałam okazję tego doświadczyć :) W tym roku przede wszystkim :)
W szczególności ... Sam wiesz :D
Błażejowi to chyba trzeba będzie duża flaszencję JW postawić :D
Pzdr :P
djk71
| 08:41 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Oj łączy, łączy... coś się o tym dowiedziałem w ciągu tego roku :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieupo