Rower:Flecik :D

Życie kruche jest...

Środa, 21 stycznia 2009 · dodano: 22.01.2009 | Komentarze 20

Za oknem świńska pogoda czyli chłodnawo, pochmurno, deszczowo, szaro buro i ponuro, a do tego wszechobecna dołująca mgła... Słońce czasem świeci nad nami ale na pewno nie dziś... :P
Ale nic to! Trzeba sobie jakoś radzić :D

Po 12-tej leniwie z moim Kochaniem wyruszyliśmy przez park żeby dotrzeć do Milenijnego W parku wstrętnie roztopiony śnieg w postaci kałuż, pod którymi czai się zdradziecko lód Lepiej i łatwiej i bezpieczniej było jechać brukiem pod prąd :D

Na Milenijnym spuchłam bo Młynarz zapodał takie tempo że mnie kolka złapała Pomyślałam sobie: "Pani Asico - czas skończyć z marudzeniem i wziąć się do jeżdżenia" :) Ale to może od następnego razu :D Jechało mi się dziś nieciekawie
Przyjemność była i owszem ale nogi jakieś takie słabiutke :)

Milenijnym na Osobowice na cmentarz bo dziś (oprócz Dnia Babci) obchodzimy imieniny Jarosława :*
Potem na pl. Uniwersytecki, gdzie Kochanie skoczyło na sekund pięć do biblioteki
I Grodzką i Podwalem do Grabiszyńskiej, gdzie czekała na mnie kolejna dawka szczepionki...
Czekała lecz mogla się nie doczekać...
Bo je****** ch***** skur******** cwaniakowi w Mercu klasy E wydawało się że jest królem szosy - i zabrakło mu dosłownie kilku cm żeby mnie strącić z roweru... Wiele razy coś podobnego mnie spotykało ale ten palant po prostu przesadził Przy takiej prędkości z jaką jechał, nie byłoby po mnie co zbierać... Serce, gdyby nie wszystkie te ciuchy na mnie, wyskoczyłoby mi pewnie i poturlało się pod auta...
Co za pier****** burak !!!
Z piskiem opon skręcił z Grabiszyńskiej w Wysoką Pomyślałam że nie odpuszczę
Pojechałam za nim Zaparkował przy Wyskokiej
Zajechałam od tyłu i sprzedałam strzał w bagażnik auta Teraz żałuję że nie pociągnęłam z laczka SPD...
Gość (lat ok. 30) wysiadł pachnący, opalony, taki... metroseksualny I puściłam mu wiązankę, której nie chciałabym tu cytować... A on że jak to, przecież on też jeździ na rowerze i uważa zawsze... I przecież mi się nic nie stało...
No ku*** jego mać!!!
Na rowerze to on jeździ chyba po parku... Zwyzywałam go jak jeszcze nigdy nikogo w życiu Aż dziw że on tak stał... Nie spisałam jego numerów ale kobieca intuicja mi podpowiada że się jeszcze spotkamy... Oby... Ale wtedy nie będzie litości...
Na koniec powiedziałam mu że jak nie umie jeździć takim autem to niech sobie skuter kupi i tu jeszcze kilka brzydkich epitetów...
Co za je**** palant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No po tym wszystkim wparowałam do przychodni z rumieńcem na twarzy Aż pani doktor mnie chciała badać czy aby wszystko jest OK
Powiedziałam jej co mi się przydarzyło i była spokojniejsza:)

Potem w trakcie oczekiwania na reakcję razem z moim Kochaniem wygryzmoliśmy kartki dla naszych Babć
Powrót do domciu pomimo deszczu był bardziej przyjemny...
To by było na tyle...

Myśl przewodnia na dziś:

Nie umiesz jeździć autem? Kup sobie skuter!!!

Pozdrowienia,
Cała jeszcze i zdrowa póki co Asica :P

kundello21
| 00:47 środa, 4 lutego 2009 | linkuj Wiatrówka dobra rzecz:) jedno pyknięcie w blachę od tyłu i do lakiernika delikwent leci:D a my mamy satysfakcję hehe
Mlynarz
| 00:40 czwartek, 29 stycznia 2009 | linkuj Władzia mopem się nie dzieli z nikim. ;)
| 23:53 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj Błażej
Tak sobie myślę że każdy kierowca powinien choć raz przejechać się po mieście ruchliwą ulicą, gdzie nie ma ścieżek i na własnej skórze odczuć to co my czujemy za każdym razem gdy...

Kochanie
Wiem,wiem :)
P.S. Trzeba było mopa od Władzi pożyczyć :D

Badas
Buhaha Wybieram wrotki... Albo nie Wezmę miesięczny :D

Monia
Ja to sięgnąć musiałam po chusteczkę higieniczną bo jak parsknęłam to mi coś z nosa wyleciało :D:D:D
kosma100
| 20:20 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj badas Dobre, hehehehehehehhehehehe

No i musiałam wytrzeć monitor :D :D :D
badas
| 19:47 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj z tymi skuterami to bym tak nie tego... jak autem nie umie jezdzic to na skuterze lepiej nie bedzie, a ja to nawet mam gorsze mniemanie o skuterkowcach niz o samochodziarzach... skuterkowcy to zazwyczaj niedorozwinięci umysłowo 14 latkowie...

dlatego proponuje edycje na: nie umiesz jezdzic autem - kup sobie a) wrotki b) hulajnoge c) trampki d) miesieczny na tramwaj lub e) kierowce
Mlynarz
| 15:49 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj Aniołku pisząc o nerwusie miałem na myśli siebie. :)
Słowa już wyplułem - teraz idę po szmatkę, by powycierać monitor komputera. ;)

Buziaki :D
blase
| 14:42 piątek, 23 stycznia 2009 | linkuj Wyobraź sobie, że za każdym razem jak mam taką sytuację(a reaguję dokładnie tak samo i też czasem żałuję, że nie użyłem laczka spd), gościu się tłumaczy że też jeździ rowerem! Normalnie wszyscy jeżdżą rowerami...
Wychodzę z siebie identycznie, krew mnie zalewa.
| 22:52 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Mamy dostać tylko jeden :D
A poza tym Flecik jest the best i nie mam go zamiaru wymieniać na lepszy model :D
djk71
| 22:39 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Rozumiem, że Ty swój sprzedaż i wymienisz na rower :-)
| 22:33 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Jacek
Co racja to racja :D

Darek
Heh Dobre dobre Powiem tylko że nawet nie wiedziałam o tym skuterze :D
A tak w ogóle to podobno dostaniemy niedługo skuter do pracy w terenie - to będzie coś !!! :D:D:D
djk71
| 22:28 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Teraz tylko nie wim, czy czasem do mnie nie pijesz... W konkursie na Blog Roku jedną z głównych nagród jest.... skuter :)
| 22:24 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Kosma
Oj mam nadzieję, że szybko to nastąpi :)

Darku
Podoba mi się to motto :D

Kochanie
Wypluj te słowa! :D
P.S. Kogo masz na myśli?

Michał
Liczę na Ciebie :D
Na to że go spotkam w innych okolicznościach też liczę :D

Sebula
Masz rację :) Ale znam o wiele lepszy sposób choć bardzo podobny do twojego :D
Tylko muszę o numerach pamiętać :D
P.S. W przypadku użycia SPD na jego lakierze, gość musiałby mnie najpierw dorwać :D

Tomalos
To prawda - całe szczęście! Jak sobie przypomnę słowa tego debila - "ale przecież nic się nie stało!!!" to mnie trzęsie!!! Gdyby się stało na pewno nie rozmawiałabym z nim ani z Wami tutaj I pewnie już nigdy z nikim nie byłoby mi dane rozmawiać...
Niech go szlag... Nie będę się denerwować Jestem pewna że jeszcze się spotkamy :)

Pozdrowienia dla wszystkich :D

JPbike
| 22:12 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Oj ... no tak .. i absolutna racja z tym skuterem
Dobrze, że się Tobie nic nie stało
Pozdrowionka :)

tomalos
| 21:26 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj No całe szczęście, że nic Ci się nie stało. Niestety, jeszcze długo będziemy takich spotykać.
sebula
| 19:15 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Nie tak - ja ostatnio miałem dość ganiania się za debilem i zatrzymałem się przy najbliższym radiowozie, uwierz mi to jest lepsze, a za SPD po boczku to Ty odpowiadasz finansowo (lakierowanie jest drogie, a jeszcze kilku elementów bardzo)... Lepiej zapamiętać numery idioty, miałaś jeszcze świadka - wykręcić 112 i później stawić się na konfrontację - może 100 czy 200 zł dla takiego debila to nic, ale punkty jakie dostanie i owszem, bardziej go zabolą niż wszystkie Twoje bluzgi razem wzięte... No i więcej spokoju na drodze oraz mniej idiotów na swojej drodze :)
WrocNam
| 17:33 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Ul. Wysoka? Mam skonfiskowany sztuczny śnieg - chyba do czegoś się wreszcie przyda. Będę tam czasami przejeżdżał ;-)
| 17:27 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Mimo, że coraz więcej kierowców zauważa rowerzystów i respektuje ich prawa, to zawsze znajdzie się jakiś mądry inaczej burak.
Dobrze, że tylko najadłaś się strachu.
Pozdrawiam i życze złapania gościa w innych okolicznościach ;-)
Mlynarz
| 17:06 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Wiemy, gdzie kretyn czasem parkuje.
Następnym razem, jak będę wracał z chłopakami z jakiejś imprezy to obierzemy kurs przez Wysoką. ;)
Pewnie sobie pobiegamy. :D

Buziaczki!

p.s.
Nie denerwuj się tak. :)
Jeden nerwus w domu wystarczy. ;P
djk71
| 13:06 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Zasadniczo jestem pacyfistą, ale powtórzę się...
kosma100
| 12:52 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj Co za $%*$&*&@#%^!#^&^*$^*@$%!@#$^@#^*$^*(^&#$@^$&^#%^!!!
Dobrze, że jesteś cała.
I życzę, z całego swojego duzego serducha, byś go spotkała jak najszybciej w pracy :D :D :D
Pozdrawiam :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow