Rower:Flecik :D

Obowiązki, przyjemność, obowiązki :D

Środa, 15 kwietnia 2009 · dodano: 15.04.2009 | Komentarze 2

Po chwili odpoczynku po pracy pojechałam do Urzędu Skarbowego złożyć PITY w automacie pt. Urzędomat - przemiły Pan z ochrony nie mógł sobie odmówić i mnie nie zaczepić żeby mi pomóc i udzielić fachowej porady, jak należy do Urzędomatu wsuwać dokumenty :D

Potem do apteki złożyć zamówienie...

Potem dla przyjemności w kierunku Księża gdzie na Armii Krajowej spotkałam się z Moim Kochaniem i dalej już podróżowaliśmy razem... Małe Tur De Wały i przystanek przy Jazie Opatowickim, gdzie nieoczekiwanie wywołaliśmy jak wilka z lasu naszego poczciwego Błażeja - znaczy się blase'a :D
Nadszedł niestety czas rozstania i pomknęliśmy z Młynarzykiem w swoją stronę tzn dalej wałami na Kozanów obok Mostu Bartoszowickiego, obok Mostu Swojczyckiego, przez Mosty Jagielońskie, pod Mostem Warszawskim, obok Mostu Trzebnickiego, obok Mostu Osobowickiego, przez Most Milenijny na Kozanów... To tyle z przyjemności...

A potem jeszcze na zakupy przed Harpaganem do Biedronki na drugim Kozanowie Aleśmy się obładowali :D