Rower:Flecik :D

Po Kosmacza :D

Wtorek, 12 maja 2009 · dodano: 12.05.2009 | Komentarze 11

Kosmacz Powsinoga wpadła dziś do Wrocka po przyczepkę...
Spotkaliśmy się zatem (my tzn. ja, Kosmacz, Moje Kochanie i Błażej) na Gaju, żeby obejrzeć to Bikestatowe Cudo i zjeść pizzę :)
Trochę nam się przedłużyło i dopiero koło 21-szej ruszyliśmy z Kosmą i Młynarzykiem karawaną przez miasto w kierunku Kozanowa

Muszę powiedzieć, że nasza Powsinoga prezentuje się w towarzystwie przyczepki całkiem smacznie :D
Najlepiej jednak wygląda ze szklanką piwa w ręce :D:D:D

Pzdr,
Asica :P

Darecki
| 21:41 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Zazdrościć spotkania :-)
Mlynarz
| 12:02 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Przecież wyglądasz doskonale. :)
kosma100
| 00:15 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Dla Ciebie nie odstawię tego piwa.... by lepiej wyglądać :D
Buziaki i DZIĘKI ZA WSZYSTKO :))))
| 23:31 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Hej Tatanko :)
Oczywiście lepiej będzie Ci wysiąść na Mikołajowie bo rozumiem że jedziesz z Poznania
Z Mikołajowa cały czas ul. Strzegomską kieruj się na zachód aż dojedziesz do ronda gdzie Strzegomska przechodzi w ul. Mińską i na kolejnym rondzie Mińska/Stanisławowska jedziesz prosto - kierunek na Smolec - na rondzie są już znaki - a ze Smolca przez Pietrzykowice na Kąty Wrocławskie i stamtąd już będziesz wiedzieć
Zajrzyj na traskę tutaj
Polecam też tę drogę z Muchoboru Wielkiego (to jest to osiedle z rondem Mińska/Stanisławowska) tylko tutaj jest w odwrotnej kolejności bo z Sobótki nią wracałam :)
Do Sobótki jest też mało ruchliwa droga przez Tyniec Mały ale to już sobie popatrz na mapę którą trasą będzie Ci lepiej jechać

Poza tym na pewno będzie fajnie - jak tylko uda Ci się wyjechać za Wrocławia (czyli za wspomniane wcześniej rondo na ul. Mińskiej) to już będzie ok
Strzegomska jest ruchliwa - ale jest wzdłuż niej scieżka raz po lewej raz po prawej potem się kończy ale za jakieś 500 metrów jest już to rondo i wyjeżdżasz sobie na Smolec :) Najwyzej jedz chodnikami bo u nas wariatów nie brakuje a Strzegomska niezwykle dziurawa i wąska

A i przypomniało mi się - niedaleko za Mikołajowem jest wiadukt nad torami gdzie jest zakaz wjazdu rowerem ale skręcając a lewo i zaraz w prawo go objeżdżasz dołem bez problemu i wbijasz się na ścieżkę rowerową po drugiej stronie ulicy

Mam nadzieję że zdążysz to przeczytać i wskazówki sie przydadzą
Pozdrawiam :)

P.S.
Gdybym nie miała zajęć to chętnie bym Cię z Mikołajowa do Smolca odprowadziła... No chyba że będziesz we Wrocku dopiero po 15-tej to możemy się spiknąć bo szkołę akurat mam na twojej trasie :D
Mlynarz
| 17:30 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Hose trafił. :)
tatanka
| 13:24 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Witam!
Mam pytanie z tych geograficznych: wybieram sie do Sobótki, gdzie sobie dojadę rowerem. Pojadę do Wrocławia pociągiem, i teraz oglądając mapę, wydaje mi się, że lepiej by było wysiąść na stacji Wrocław Mikołajów i stamtąd jakoś pojechać na Pietrzykowice i potem Kąty Wrocławskie, i potem na Sobótkę - niż z Dworca Głównego sie przebijać nie wiadomo jak przez całe miasto którego kompletnie nie znam.
Chcę w miare szybko dojechać do Sobótki - ale nie żadnymi głównymi, zrzucic tam toboły i pozwiedzać okolicę odciążonym rowerem - taki jest plan. Jak juz wyjadę za Wrocek - to nie problem, mapy mam, chodzi mi tylko o dogodny start z Wrocka na Sobótkę.
Czy zatem będzie lepiej wysiąść na Mikołajowie?
Będę wdzięczna za podpowiedz.
pozdrawiam !
tatanka
(aha, identyczne zapytywanie wrzucę Młynarzowi - nie wiem które z Was pierwsze zajrzy w bloga, a ja jadę już jutro)
blase
| 09:18 środa, 13 maja 2009 | linkuj konkurs zbyt łatwy, nie odpowiadam:P
hose
| 02:41 środa, 13 maja 2009 | linkuj p.s. pozdrower
| 02:41 środa, 13 maja 2009 | linkuj Kosmacz Powsinoga heheheh dobre :D chciałbym zobaczyć jak rowerek Moni prezentuje się z tą przyczepką :)

@Młynarz czyżby W. S. ?
Mlynarz
| 22:39 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj A teraz pije browara z oczojebnej złotej puszki. :D

KONKURS!!!

Jakie piwo jest w oczojebnej złotej puszce?!

podpowiedź:
To nie Volt. :D
Mlynarz
| 22:38 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj Do kolekcji oczojebnych akcesoriów Kosma dołączyła przyczepkę z oczojebnymi sakwami i oczojebnym sztandarem. :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oncic