Rower:Flecik :D

Na meczyk :)

Niedziela, 24 maja 2009 · dodano: 02.06.2009 | Komentarze 5

Dziś w ten piękny niedzielny poranek razem z Moim Kochaniem zapakowaliśmy się do autka i wyruszyliśmy do Jasienia
Pogoda naprawdę była cudna
Słonecznie, upalnie, z lekkim chłodzącym wietrzykiem...
Takiej pogody nie można było odpuścić Niestety Moje Kochanie nie mogło mi towarzyszyć na dwóch kółkach gdyż miało inne obowiązki...

Nic to jednak Bo miałam doborowe towarzystwo Lepszego nie mogłam sobie wymarzyć :)
Jeździłam sobie dziś z rodzicami Mojego Kochania - Panią Bernadetą i Panem Adamem :D

Zrobiliśmy sobie miłą przejażdżkę do Brodów aby podziwiać najpiękniejsze i najsmuklejsze i najcudowniejsze łydki świata!!!

Całego meczyku juniorów młodszych pomiędzy Nysą Brody a Faxem Bieniów nie obejrzeliśmy bo czas nas naglił W Brodach jednak zabawiliśmy jeszcze chwilkę przy pałacu - jest fantastyczny to fakt - gdzie zrelaksowaliśmy się przy chłodnych napojach :D

W drodze powrotnej zajechaliśmy do lubskiego marketu po kiełbaski na grilla i na małego lodzika :D Grill był udany - było nawet piwo bezalkoholowe!!! :P

Z ciekawostek na trasie dodam, że koło miejscowości Chełm Żarski zaskoczyły mnie koleiny, które zostawialiśmy rowerami w asfalcie :D
No i nie mogłabym zapomnieć o tym, że ścigałam się z Panem Adamem bo mnie podpuścił :) Nie muszę mówić kto został z tyłu :D