Rower:Flecik :D

Na zakwasie :D

Środa, 10 czerwca 2009 · dodano: 10.06.2009 | Komentarze 8

Nie mogłam się zwlec z łóżka :) Zakwasy skutecznie ograniczyły dziś moją sprawność Tak to jest jak się nie robi nic poza jazdą na rowerze :P

No ale do rzeczy...

Wraz z Moim Kochanym Młynarzykiem pocisnęliśmy na Krynicką gdzie Pani Ewa podkręciła mi druciki na zębach :D Potem szybki lodzik pod Biedronką :D
Pojechaliśmy też na Piękną do rowerowego, gdzie zakupiłam klucz do flecikowej i trekowej korby :)
Była też wielka uczta w pizzerii, w której całkiem niedawno siedzieliśmy razem z Kosmą i Błażejem :)

Po szamanku pojechaliśmy na przejażdżkę do Parku Wschodniego, gdzie podziwialiśmy z jakim wielkim zapałem ślimak potrafi szamać liścia...

Następnie na mostek na Mokry Dwór by spożyć z przyjemnością weselną zdobycz rodem z Elbląga :D

Młynarz dziwnie się zachowywał po spożyciu :D

Tak naprawdę chwalił się swoimi niezniszczonymi blokami :D

Takie widoki są bezcenne...

Moje Kochanie troszkę mnie odprowadziło ale do domu wróciłam już sama Jechało się całkiem przyjemnie Cały dzień w mieście na rowerze - i jakoś żaden kierowca mi nie podpadł Święto czy co? :)

Dzień był arcyudany a to za sprawą Najwspanialszej Osóbki na świecie :)