Rower:Flecik :D

22 DZIEŃ - Z WIZYTĄ W ELBLĄGU

Poniedziałek, 3 sierpnia 2009 · dodano: 04.08.2009 | Komentarze 1

22-gi dzień wyprawy rozpoczęty. Trochę późno ale dziś odpoczywamy.

Nadal mamy świetną pogodę. Nastroje wciąż świetne ;)

Przejeżdżamy przez Braniewo. Wcześniej naprzeciw nam wyjechała czteroosobowa ekipa Dareckiego z Elbląga - jedziemy razem ;)

Elbląscy rowerzyści wspaniale nas ugościli i pokazali ciekawe miejsca opowiadając ciekawe historie.

Udzieliliśmy również wywiadu pani z Dziennika Elbląskiego - bardzo miło ;) Zjedliśmy pyszny makaron przygotowany przez Żonę Dareckiego.

Zaliczyliśmy też wycieczkę do najniżej położonego punktu w Polsce.

Skończyliśmy jazdę na dziś, z założenia miało być leniwiej i też tak było. Odpoczęliśmy.

Na zakończenie miłego dnia Darecki zafundował nam nocną jazdę po Elblągu. Ciepły wieczór zapowiada piękną pogodę na jutrzejszy dzień.

Katedra we Fromborku

Nad Zalewem Wiślanym w Tolkmicku

EB w ElBlągu :D

Pomnik przyrody - 700-letni dąb szypułkowy o ponad 10-metrowej średnicy w Kadynach.

Wieża w Elblągu

Depresja? Nie! To nie dla nas ;)

Szczegóły i zdjęcia po powrocie.

<Dzień poprzedni> <Dzień następny>

Relacja na bieżąco dostępna na stronie http://www.dookolapolski.xn.pl