Rower:Flecik :D

23 DZIEŃ - ŻUŁAWY WIŚLANE I TRÓJMIASTO

Wtorek, 4 sierpnia 2009 · dodano: 05.08.2009 | Komentarze 1

Ciepły poranek. Z wielkim żalem opuszczamy Elbląg. Siedmioosobowym składem jedziemy do Malborka.

Do Elbląga z Gdańska przyjechał Tomek (Flash), by z nami pojeździć. Porusza się oczywiście na ostrym kole. :)

Podziwiamy zamek krzyżacki w Malborku - największą ceglaną warownię w Europie. Jest bardzo gorąco.

W Nowym Dworze Gdańskim rozstajemy się z elblążanami. Nadal jedzie z nami Flash. Pijemy kawę i ruszamy na podbój bałtyckiego wybrzeża :)
Docieramy nad morze :)

W Sztutowie odwiedzamy muzeum byłego obozu koncentracyjnego Stutthof, a następnie jedziemy w stronę Gdańska.

Przepływamy promem przez Przekop Wisły. Ale wieje! :)

3000 kilometrów w 23 dni! To jeszcze nie koniec. ;)

Wieczorową porą Flash oprowadza nas po Trójmieście. Gdańsk bardzo nam się podoba. Jemy tu ciepły posiłek i ruszamy dalej. Nocleg planujemy późno.

Skończyliśmy na dziś. Prawie 170 km. :) Wyjechaliśmy z Trójmiasta i śpimy u Cioci Mateusza w Rumii. Przez Gdańsk, Sopot i Gdynię poprowadził nas Flash, który pokazał nam cudne ścieżki wzdłuż wybrzeża. Również w Trójmieście towarzyszył nam Grzesiek - brat Flash'a. Wszyscy razem odwiedziliśmy sopockie molo.
Nocna jazda po ulicach Trójmiasta pozostanie na długo w naszej pamięci. :)

Muzeum Stutthof w Sztutowie

Przeprawa promowa przez przekop Wisły

Odwiedziny u Neptuna :)

Szczegóły i zdjęcia po powrocie.

<Dzień poprzedni> <Dzień następny>

Relacja na bieżąco dostępna na stronie http://www.dookolapolski.xn.pl