Rower:Flecik :D

Flecik jak nowy! :D

Czwartek, 9 lipca 2009 · dodano: 17.08.2009 | Komentarze 0

Po południu wreszcie odebrałam mojego Flecika z serwisu Harfy przy Robotniczej. Muszę przyznać, że do nikogo nie mam takiego zaufania jak do tamtych serwisantów.
Flecik jest jak nowy. Ma nową kasetę i łańcuch. Nowe linki i pancerze. A tylna przerzutka zablokowana po Bike Oriencie działa jak nowa! Do tego wymiana bębna w tylnej piaście i łożysk suportu. Nie muszę chyba mówić że trochę mnie to kosztowało, ale Flecik musi być sprawny przed wyprawą. Nie może mnie zawieść. :D
Co najważniejsze Flecik był gotowy w umówionym wcześniej terminie! Nie wszystkie serwisy to potrafią, a chłopaki na robotniczej mają ręce pełne roboty.
Dzięki gajs :) Za te 10 % rabatu też :D

Wraz z Moim Kochaniem zapakowaliśmy Flecika do Scenika - Z Kozanowa gdzieś jeszcze jeździliśmy - na uczelnie chyba - ale niestety nie pamiętam :D i wróciliśmy do punktu wyjścia tzn pod Harfę, gdzie spotkaliśmy się z Szefem Wszystkich Szefów :D tzn. z Błażejem, który przekazał chorągiewki BikeStats na przyczepkę :D

Potem podążyliśmy w stronę Kozanowa na szybkiego przedwyprawowego Piasta, którego stawiał Błażej :D
Po czułym długim pożegnaniu wróciliśmy z Moim Kochaniem do domku żebym mogła dokończyć pakowanie się do wyjazdu :)
Jak się okazało - nie zapomniałam o niczym :)