Rower:Flecik :D

Złota niedziela :D

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 14.10.2009 | Komentarze 1

Wypad w Góry Złote, Masyw Śnieżnika i Krowiarki z Moim Kochaniem :D
Było cudnie!!!!!!!!!!! Piękna wrześniowa pogoda Wspaniałe nasze góry w zasięgu ręki Boczne drogi Miooodzio :) Ale przede wszystkim weekend z Moimi Najfantastyczniejszymi Facetami Młynarzykiem i Flecikiem

Szczegóły tutaj

Wjechałam na Puchaczówkę :D Bez obładowanej przyczepki jeździ się świetnie i bardzo przyjemnie :D Zjechałam z Puchaczówki :D Również zjeżdża się przyjemnie :) Ciekawe ile bym wyciągnęła z obładowaną przyczepką :) Dziś wykręciłam Vmax na poziomie 72,85 km/h !!!!!!!!!

Mój życiowy rekord ! :D Ehh czuję, że to nie było wszystko :P Można było wyciągnąć więcej Spróbujemy na wiosnę? Być może :)

Kilka fotek:

Moje Kochanie na płocie :D

Wspólnie na schodach przy Zamku na skale :)

Swojskie widoki :)

Flecik :D Ale czaaad :P

Cudowne chwile :)

To był wspaniały dzień! Dziękuję Kochanie :* I jeszcze raz gratuluję KPA :) Jesteś Wielki :*