Rower:Flecik :D

Zawodowo i 9000 km :D

Poniedziałek, 7 grudnia 2009 · dodano: 07.12.2009 | Komentarze 9

Dziś z samego ranka do pracy. Cieplutko.
Pogoda nie zachęcała, ale po sobotniej MNM w błotnistych warunkach jakoś dzisiaj mimo mżawki fajnie się jechało :)

Tym bardziej w drodze powrotnej - rzadko wracam do domku o tak wczesnej porze :D
Wracało się wyśmienicie Było sucho Słonko chowało się za horyzontem Miło było mijać te auta stojące w korku na Klecińskiej i Hallera :D

Pozytywnie też odebrałam dziś dwie miłe sytuacje - dwóch kierowców ustąpiło mi pierwszeństwa :D Podziękowałam pięknie :) Fajnie jak ludzie są dla siebie mili, prawda?

Zachód słońca nad zachodnim Wrocławiem :) © zabielsk

EDYCJA 11.2.2009 r.

Zauważyłam, że tego właśnie dnia przecież stuknęło mi na liczniku 9 tysiaków :) Kierowcy chyba wiedzieli o tym - dostałam dwa prezenty :D
Faaaajnie :) Jupiii :D

Pzdr,
Asica :P

Mlynarz
| 18:07 środa, 16 grudnia 2009 | linkuj No! To teraz trzaśniemy pięć dwusetek i do końca roku będzie 10000 km! ;)
JPbike
| 17:31 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj Nawet nie wiesz jak się cieszę z powodu ... Twojego wpisu :)))
mavic
| 12:54 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj Dobrze, że zauważasz takie rzeczy jak ktoś Ci ustępuje drogi. Mi to się rzadko zdarza taka życzliwość ze strony kierowców ale jednak i też jestem za każdym razem miło zaskoczony.
Ps. Nie korci Cię czasem zatrzymać kogoś kto bezczelnie zajechał Ci drogę i wlepić mu mandat?
Pozdrawiam ;)
blase
| 23:34 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj No patrz, a ja dzisiaj spotykałem samych ignorantów za kierownicą, stających w poprzek DDR tuż przede mną.
Może jutro będzie lepiej ;)

Jacek wysmażył już sporą relację z MNM :)
Kajman
| 20:28 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Nie ma to jak jazda rowerem po zakorkowanym mieście, a jak jeszcze kierowcy przepuszczają to ho,ho, ho:)
djk71
| 20:18 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj To nasze nabrało sensu... w końcu zaczęłaś pisać :-)
| 20:01 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Hurraaaa Dostałam dwa komentarze !!! Moje życie znów nabrało sensu :D:D:D
djk71
| 17:29 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Bardzo fajnie :-)
MARECKY
| 17:20 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Oj fajnie, fajnie :-). Pozdrower.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewa