Powerade Dobre Sklepy Rowerowe

Niedziela, 26 sierpnia 2007 · dodano: 26.08.2007 | Komentarze 6

Powerade Dobre Sklepy Rowerowe MTB Marathon
Edycja w Krakowie
Dystans 65 km (wyszło wg licznika j.w.)
Czas jazdy wg licznika j.w.
Rzeczywisty czas pokonania trasy nadal nieznany bo do tej pory nie ma wyników:) Uwaga już są (27.08.2007) - Czas 5:06:10 - uff
Udało się dojechać bez defektu aczkolwiek przednia przerzutka coś zaczęła rzęzić co jakiś czas...
Ale nie to było najważniejsze

Cały maraton dał się we znaki Jestem zajechana jak koń po westernie:)
Trasa ciekawa Fajne zjazdy - wąskie i kręte I podjazdów też nie zabrakło:( Ciężkich jak dla mnie Ciało zaczęło odmawiać mi posłuszeństwa Nie pomagały już batony i żele energetyczne W pewnym momencie chciałam rzucić rower w krzaki i dojść do mety pieszo Ale jakoś wytrzymałam Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać i wyszło jedno z drugim:)
No i ta końcówka jakiś 1 km po Błoniach już zabiło resztkę moich morali
Ale sukces był - 3. miejsce w Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Policjantów w kolarstwie górskim!!! Jupi jupi :D
Warto było jednak się pomęczyć
Oto jak było mi ciężko (na kasku nad lewym uchem firmowa naklejka bikestats.pl :))

A tu już pełen relaksik - dekoracja i po dekoracji :)