Po obiadku obejrzałam

Środa, 12 września 2007 · dodano: 12.09.2007 | Komentarze 5

Po obiadku obejrzałam w TV końcówkę dzisiejszego etapu TdP (te upadki na mecie musiały boleć:() i nie tracąc więcej czasu na nerwowe trzymanie kciuków za naszych siatkarzy powycieczkowałam sobie po okolicy tzn. Kozanów - Most Milenijny - Cmentarz Osobowicki (strasznie on wieeelki jest) - Osobowice - Lasek Osobowicki (2 pętelki) - powrót przez Osobowice - Most Milenijny - Kozanów
Dane:
1. Może nie będę oryginalna, ale dziś dopiero zauważyłam słupek postawiony przez firmę Skanska, który wyznacza 17 południk... CUDOWNIE:) Ot zwykły słupek z kamienia (nie znam się na kamieniach więc o rodzaju kamienia się nie będę wypowiadać:)) ale jaka ciekawostka... Widziałam coś podobnego gdzieś ale nie pamiętam gdzie - przez środek miasta sobie biegła taka rynienka, która oznaczała południk:D Ale mam sklerozę Nie wiem nawet co to było za miasto:)
2. Ktoś mi wspominał (nie będę pokazywać palcem kto:)), że w Lasku Osobowickim są jakieś podjazdy, że można sobie pojeździć po pagórkach a tu zdziwienie - bo nie znalazłam żadnego nawet małego wzniesienia...:) - pewnie jakaś ślepa jestem - wszystko możliwe
3. Pozwiedzałam ale i tak nie zjeździlam całego Cmantarza Osobowickeigo ale jest przepastny i wielgachny:)
4. Dobrze, że nie oglądałam siatkarzy do końca bo przecież wyszłabym z siebie... I kupon z sts'a mi nie wszedł.... Buuu
Ale sobie na rowerze przynajmniej pojeździłam, a jutro do lasu na grzyby :)

| 12:52 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj wychodzi na to że powinien we Wrocławiu byc :) i przechodzi przez Wieżę Matematyczną w gmachu UWr :)
Mlynarz
| 02:37 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Gdzie jest ten słupek z 17-tym południkiem?!
Przez Jasień przebiega 15-ty.
Darek nawet podziwiał ten głaz jak był u mnie. :D
czesiek
| 08:19 czwartek, 13 września 2007 | linkuj Kiedyś też jeździłem po tym cmentarzu, ale później - po przemyśleniach ;) - odpuściłem.
Zresztą obecnie jest tam znak zakazu jazdy rowerami - tak mi się wydaje.
Kosza grzybków i miłego pagórkowania. :)
Pozdrawiam - Czesiek
| 22:03 środa, 12 września 2007 | linkuj No to faktycznie przegapiłam Wjechałm do Lasu ulicą Lipska i troche się tam pokręciłam Dopiero teraz spojrzałam na plan miasta Coś tam majaczy ale daleeko daleeeko :)
Pojade tam jutro i pochwalę sie jak mi poszło:D
A na cmentarzu byłam w odwiedzinach a ze z rowerem to przy okazji pojechalam az do koncowego plotu, bo pieszo nie chciałoby mi sie tam dreptać A koniecznie chciałam sprawdzić czy naprawde taki wielki jak mówią :)
PZDR
czesiek
| 20:55 środa, 12 września 2007 | linkuj Po cmentarzu jeździłaś? ;)
Górki są, ale trzeba było jechać w stronę ul. Wędkarzy.
Kilkaset m przed wyjazdem z lasku (szosą) po lewej stronie masz niezłe pagórki. :)
Można również jechać groblą od Mostu Milenijnego, wzdłuż Odry. Jednak w pewnym momencie musisz odpuścić sobie rzekę i skręcić lekko w prawo. Ścieżka sama Cię zawiedzie na pagórki.
Po śladach zorientujesz się ilu rowerzystów tam śmiga. :)
Pozdrawiam - Czesiek
3 Sierpnia byłem tam z Wiolą. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa monci