Odnalazłam dziś ten Szwedzki

Czwartek, 13 września 2007 · dodano: 13.09.2007 | Komentarze 4

Odnalazłam dziś ten Szwedzki Szaniec w Lasku Osobowickim
Powiem krótko - dość przereklamowany :)
Góreczka jak góreczka Nie mam nic przeciwko Można podjeżdżać i zjeżdżać cały dzień (o ile się komuś nie zakręci w głowie:))
Ale te walające się śmieci i gruz na każdym kroku - Dochodzę po raz kolejny do wniosku, że ludzie to świntuchy wstrętne i śmieciarze (powiedziałabym bardziej dobitnie ale nie chcę żeby mnie tu Błażej zablokował za umieszczanie nieprzyzwoitych treści :D) Gruz to podobno ruiny grodu sprzed 2500 lat (taki napis widnieje na kamiennej tabliczce przy wjeździe na Szaniec)
Paranoja!!!
No i dziś śmierdziało niesamowicie dlatego się stamtąd szybko ewakuowałam, bo żadna przyjemność jeździć w takim smrodzie:P A smród dochodził od tej smródki co tam sobie płynie Nie wiem skąd ale mogę przypuszczać dokąd:)
Czesiek! Dzięki za wskazówki dojazdu - wczoraj szukałam po drugiej stronie ulicy - nic dziwnego, że nie znalazłam:)
Poza tym jakoś tam szarawo - jesień idzie czy co? Dużo liści już leży na ziemii:)
Pozdrawiam zwolenników Lasku Osobowickiego:)
Ja dziś śmigałam 4 godziny ale po Lasach Milickich za grzybkami no i pieszo A dróżki na rower fajne :)