h km/h

Na targ po warzywka

Środa, 26 września 2007 · dodano: 26.09.2007 | Komentarze 10

Na targ po warzywka i chlebuś:)
Mogłam wybrać wariant ze sklepem osiedlowym ale wtedy nie pojechałabym rowerem:)
A trzeba sie uczyć jeździć:)
Szkoda, że dziś pracuję bo pogoda nienajgorsza na rower i można by sobie pojeździć
Ale jak się śpi do 10-tej to czego można więcej wymagać :)
Może w weekend będzie lepiej:D
Kategoria Po Wrocławiu

| 02:25 środa, 19 listopada 2008 | linkuj Ok. :D
| 17:21 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj no to mi na gg przypomnij :D
Mlynarz
| 01:39 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj Pewnie, że chcę. :)
| 23:20 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Akurat to zdjęcie wyszło najgorzej :)
Wyślę Ci na pocztę lepsze jak będziesz chciał :)
Mlynarz
| 14:05 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Ale za to super wyglądasz na zdjęciu w gazecie. :)
No normalnie tą gazetę będę trzymać do końca swych dni. :D
| 12:46 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj nie pamiętam :)
Mlynarz
| 02:47 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Przyznaj się, że do 3 km dokręcałaś wkoło bloku. :)
| 00:20 czwartek, 27 września 2007 | linkuj Hmmm
Nie leżałam jeszcze Ale wiem że prędzej czy później to nastąpi:)
Zdarzyło mi się ze dwa razy, że nie panowałam nad tym co się dzieje:)
Bo stare nawyki biorą górę Więc trzeba cały czas o tym pamiętać że jest już trochę inaczej Że juz nie jest się takim wolnym człowiekiem bo u każdej nogi wisi kula (w postaci roweru oczywiście:D)
Myślę że jak kilka razy upadnę to już nie zapomnę:)
yburg - Na początku jest dziwnie i zarazem fajnie Czuć różnicę na dłuższym dystansie Lżej jakoś te nogi kręcą - spoko dasz radę
Pozdrawiam
yburg
| 17:21 środa, 26 września 2007 | linkuj Właśnie, ciekawe jak sobie radzisz.

Ja wczoraj zamówiłem Diadory teamracer carbon a jeszcze nigdy w SPD nie jeździłem.

Czy musże sobie fullface'a kupić na okres nauki? :D
blase
| 14:55 środa, 26 września 2007 | linkuj No i wykrakałaś bo już pada i nie zanosi się na zmianę:P

Powiedz lepiej ile razy już glebe zaliczyłaś w SPD :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad