h km/h

SREBRNA GóRA - DZIEń DRUGI -

Niedziela, 30 września 2007 · dodano: 30.09.2007 | Komentarze 10

SREBRNA GóRA - DZIEń DRUGI - OSTATNI :)
Po szybkiej i prężnej pobudce wyruszyliśmy w trasę jakoś przed 10-tą
Tym razem cieplutko i słonecznie
Ze Srebrnej Góry wyjechaliśmy żółtym szlakiem rowerowym Błotka znów nie zabrakło ale miejscami zdarzały się fajne suchutkie zjazdy
Potem zielonym szlakiem rowerowym zjechaliśmy asfaltem do Barda (vmax 57,27 km/h - zdecydowanie można było więcej), gdzie jedliśmy lody
Po krótkim popasiku przy moście wjechaliśmy na górkę zielonym szlakiem żeby obejrzeć kapliczki różańcowe
Potem lasami i polami (nadal zielonym) i dalej już asfaltem w kierunku Srebrnej Góry, gdzie ponownie udało mi się podjechać do samiutkiego końca - niektóre części ciała mocno to przeżyły i nie mówię teraz o nogach :D
Podsumowanie:
-piękna złota polska jesień
-przefajne widoki
-zero wywrotki w SPD :D - odczuwalna różnica przy zjazdach - in plus oczywiście
-szkoda że tak krótko
-żal było wracać do domu
-super pogoda
-świetnie spędzony na łonie natury czas
-6 siniaków - tyle naliczyłam jak narazie:D
P.S. Pozdrowienia od Gąski Balbinki:)

Na zakończenie wyjazdu - po zapakowaniu się do samochodu pieszo wyruszyliśmy obejrzeć Twierdzę - widoczność była dziś fajowa więc dużo zobaczyliśmy ... Niestety na koniec ktoś z aparatu zabrał kartę i pozostaliśmy bez zdjęć tych cudnych widoczków:)
Fotorelacja będzie za kilka dni:)
Już jest:
Adam, scott, Łukasz i Robert z mapą, scott genius i mój felcik na ziemii:)

Łukasz i Robert z mapą - po prawej scott genius - jeszcze przed tuningiem

Na moście w Bardzie - Robert i Asica - w tle początki złotej jesieni:)

Bardo i ten sam most tylko po przeciwnej stronie i błotko na nogach:)

Wzgórze różańcowe w Bardzie - robi wrażenie

Sielanka przed naszym domkiem i mycie rowerów

I to by było na tyle :) Over

Mlynarz
| 00:56 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj Będę o tym pamiętać. :)
| 23:57 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Spoko
Jakbyś potrzebował namiary na tę fajową miejscówkę noclegową to mam :)
Mlynarz
| 02:55 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Bardo jest na mojej liście miejsc, które chcę dokładnie poznać.
W tym roku się nie udało ale w przyszłym... już musi się dać! :)
czesiek
| 20:01 sobota, 6 października 2007 | linkuj Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam - Czesiek
| 22:17 piątek, 5 października 2007 | linkuj CZESIEK!!! Pozdrawiam również bardzo serdecznie :)
Cieszę się, że te zdjęcia przywołały w Tobie miłe wspomnienia:)

No a z tym Flecikiem... to chodzi o mój rower oczywiście Oryginalnie FELT, ale po którymś maratonie (nie pamiętam którym) chłopaki - głównie Arni - przezwali go FLET :)
Bo te chłopaki to takie małe złośliwce są - no i tak zostało :) Błażejowi jak widać ta nazwa też się bardzo spodobała - może więc na wiosnę jakiś FLETowy team założymy :)
A teraz to sama z tego FLET'a mam ubaw choć na początku mnie to mniej bawiło :D
Mój kochany FLEcik:))))
Pzdr Asica:)
czesiek
| 21:07 piątek, 5 października 2007 | linkuj Czemu flecik? :)
Szkoda, że nia "złapaliście" krzyża na urwisku, nad przełomem Nysy Kłodzkiej.
Wzgórze różańcowe w Bardzie - robi wrażenie
Ależ za tą kapliczką,... tak, tak... kapliczką Trzech Krzyży drzewa urosły ;).
Dawno, dawno temu była tam tylko łąka (przesmaczne poziomki), później młodnik, a teraz....
grzyby pewnie można zbierać. ;)
Dziękuję za sentymentalne dla mnie fotki.
Pozdrawiam wszystkich ubłoconych ;) - Czesiek
blase
| 21:04 piątek, 5 października 2007 | linkuj Jeszcze troche i wszyscy będą wiedzieć o co chodzi z FLECIKIEM :D
| 17:13 piątek, 5 października 2007 | linkuj Miałam napisać ale pomyślałam że poza Tobą nikt na bs nie będzie wiedział o co chodzi:))))
Na wyjeździe sprzedałam ten tekst chłopakom i się przyjął:)
Flecik mój kochany:))))
blase
| 16:17 piątek, 5 października 2007 | linkuj Flecik oczywiście miało być ;P
czesiek
| 09:11 środa, 3 października 2007 | linkuj Czekam na fotki ze Srebrnej Góry, a szczególnie z mojej rodzinnej miejscowości,
a tu.... NIC. :((( ;)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiet