Na Osobowice i trochę

Czwartek, 18 października 2007 · dodano: 18.10.2007 | Komentarze 8

Na Osobowice i trochę po Kozanowie
Złapał mnie oczywiście deszczyk - nie był taki straszny - ale bez błotników to wiadomo jak wyglądałam Bez prania się nie obejdzie:) No i tylna przerzutka jakoś dziwnie kwiliła hmm Trzeba Flecika zabrać na myjnię a potem porządnie nasmarować:)
A dziś po raz pierwszy widziałam potrójną tęczę (widywałam do tej pory podwójne)
i naliczyłam wszystkie 7 kolorów:)
Od góry: czerwony-pomarańczowy-żółty-zielony-niebieski-fioletowy-różowy To było coś:)
Po raz kolejny żałuję, że nie posiadam aparatu...
Trzeba będzie jak najszybciej to zmienić
Pozdrawiam:)
Kategoria Po Wrocławiu

Mlynarz
| 00:58 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj Na pewno o tym samym. :)
| 23:48 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Ja też mam taką nadzieję I mam też nadzieję że myślimy teraz o tym samym marzeniu :P
Mlynarz
| 03:00 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj "Jest jazda, są marzenia..."

I mam nadzieję, że jedno się spełni w najbliższe wakacje! :)
kosma100
| 21:58 czwartek, 18 października 2007 | linkuj Mniam mniam...................
Aż mi ślinka leci na ten Twój chleb i na Wrocław, hihihih ;)
Pozdrawiam ;)
| 21:48 czwartek, 18 października 2007 | linkuj Jest jazda, są marzenia (bez nich nie byłoby po co żyć:)) i mam nadzieje w niedalekiej przyszłości będzie i aparat:) No i pogoda też akuratna musi być :))
PS Właśnie robię chleb na zakwasie oryginalnym swojskim Musi teraz sobie poczekać do jutra rana a wtedy dodam resztę składników i buch do pieca:))
Pochwalę się jutro co mi wyszło
Pozdrawiam serdecznie - Asica
czesiek
| 20:43 czwartek, 18 października 2007 | linkuj Asia - nie ma co marzyć, tylko trzeba jeździć. :)
Pozdrawiam Marzącą - Czesiek
kosma100
| 19:55 czwartek, 18 października 2007 | linkuj Dobry pomysł z tym aparatem Asica ;)
Czekam na foty z Twoich wojaży ;)
Pozdrawiam ;)
azbest87
| 18:43 czwartek, 18 października 2007 | linkuj A u mnie deszcz pól dnia leje:// i to raczej nei zacheca do jazdy:(
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luwse