Rowerowanie z ekipą ze Srebrnej

Niedziela, 28 października 2007 · dodano: 28.10.2007 | Komentarze 9

Rowerowanie z ekipą ze Srebrnej Góry tj. z Łukaszem, Robertem i Adamem:)
Spotkaliśmy się z Łukaszem na Kozanowie Pojechaliśmy na Bema, gdzie czekać mieli Robert z Adamem - oczywiście musieliśmy czekać na nich:)))
Potem przejechaliśmy się do ulicy Pomorskiej i dalej do Mostu Osobowickiego i wałami aż do Rędzina przez Szwedzki Szaniec w Lasku Osobowickim Potem pokręciliśmy się po lesie i wałem dotarliśmy do torów kolejowych a następnie wyjechaliśmy na drogę z Obornik Śl.
Mały popas w Świniarach - na stacji PKP:) i dalej - już chyba tradycyjnie dla mnie - polami irygacyjnymi do Rędzina :)))
Potem wałami do Mostu Milenijnego i tu skończyła się wspólna wycieczka Dalej do domciu już tylko z Łukaszem
Podsumowanie:
- pogoda dopisała - ciepło i sucho
- w trakcie wycieczki używałam po raz pierwszy pulsometru - w efekcie przeżyłam chyba z 17 zawałów - ale żyję:)))
- trzeba korzystać z pogody póki dopisuje:)
Pozdrawiam wszystkich bs-wiczów :)