Ehh ta pogoda:) Żal było

Niedziela, 2 grudnia 2007 · dodano: 02.12.2007 | Komentarze 8

Ehh ta pogoda:) Żal było siedzieć w domu lub jeździć blachosmrodem:)
Spontaniczny wypad niedaleko za miasto wraz z Łukaszem i nowo poznanymi bikerami Pawłem i Rafałem obcykaną już trasą:)
Kozanów-Dubois-Pomorska-W-w Nadodrze-Most Trzebnicki-Kamieńskiego-Krzyżanowice-Psary-Szymanów-Szewce-Wały Odry przy Lesie Rędzińskim-Las Osobowicki-Most Milenijny-Kozanów i mały popasik z Łukaszem:)
Było dużo słoneczka, dużo wiaterku w mordeczkę i dużo błotka:)
A przed samymi Krzyżanowicami jeden mały defekcik - Łukaszowi w tylną oponę wbił się duuuży gwóźdź ale wymiana dętki zajęłą niecałe 5 minutek:)
I tak miło spędziłam czas w niedzielne przed- i po-południe
Aparatu nadal nie mam więc wybaczcie brak fotorelacji
Pozdrowienia dla wszystkich
Asica:)

Mlynarz
| 13:51 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Ależ ten Rafał szybko browar pije. :D
| 13:02 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj Rafał wypił w tym czasie ze dwa :)
A Łukasz wozi ze sobą naboje więc nie musi pompka dymać - stąd taki dobry czas :)
Mlynarz
| 03:08 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj 5 minut na zmianę kapcia to niezły czas. :)
Ja robię to dłużej. Zazwyczaj trwa to mniej więcej jedno dwa... wypite piwa. ;)
| 23:53 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj skoro tak mówisz:)
Pozdrawiam
flash
| 20:51 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj "dużo wiaterku w mordeczkę" ... sweeet :D
czesiek
| 20:32 poniedziałek, 3 grudnia 2007 | linkuj Prawie trafiłem. ;)
Pozdrawiam - Czesiek.
| 16:05 poniedziałek, 3 grudnia 2007 | linkuj Z tego co wiem, to podrzuci ale rodzicom co oznacza ze ja bede z niego korzystac:) hihi
czesiek
| 13:46 poniedziałek, 3 grudnia 2007 | linkuj Przydałby się, oj przydał aparacik Asi.
Może Mikołaj coś podrzuci? Oby. :)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obled