h km/h

...Dookoła ludzie umierają dookoła

Środa, 12 grudnia 2007 · dodano: 13.12.2007 | Komentarze 15

...Dookoła ludzie umierają dookoła ludzie rodzą się
Dookoła ludzie się kochają dookoła nas coś dzieje się
A my zostańmy obok a my zostańmy tu
A my zostańmy obok a my zostańmy tu....
OUTSIDER OJOJOJ OUTSIDER...

Dzisiejszy wieczór upłynął pod znakiem T.Love!!!!
Byłam na koncercie i wystarczyły dwa pierwsze słowa wypowiedziane przez Muńka, żeby utwierdzić się w przekonaniu że rzeczywiście jest zaje.....!!!
Pełen szacun
Nie pytajcie dlaczego nie wzięłam aparatu na koncert - bo aż mi głupio
Ale będę miała zdjęcia na płycie - robione przez profesjonalistkę:D
Co tu się będę rozpisywać Zobaczcie sami
Nabyłam koszulkę - limitowaną edycję z tegorocznej trasy, dostałam także na Mikołaja książkę:

w której zebrałam autografy chłopaków z T.Love jupi jupi

A po koncercie skompletowałam jeszcze listę piosenek które grali na koncercie - lista jest oryginalna - używał jej grający na klawiszach Michał Marecki jupi jupi:)

Emocje już trochę opadły ale nadal w uszach szum... Jak bym była na niezłej bani:)
Pozdrawiam
Kategoria Po Wrocławiu

| 02:10 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj ano :D
| 01:05 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj i KSU :D
| 23:33 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj T.Love rządzi :)
Mlynarz
| 03:11 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj T.LOVE!!! :)
flash
| 09:19 poniedziałek, 24 grudnia 2007 | linkuj Wesołych Świąt :)
Mlynarz
| 13:15 poniedziałek, 17 grudnia 2007 | linkuj No, no! Fajnie masz!
Ja też czasem sobie posłucham T. LOVE.
Najbardziej lubię piosenkę, którą przytoczyła Kosma, a więc "Warszawa".
Poza tym "Wychowanie" no i wiadomo... każdy lubi "Jest super" i "Nie, nie, nie" :D

Pozdrawiam melomankę! :D
czesiek
| 12:27 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Asia - cieszę się. :)
Błażej - ja tego nie wiem i raczej nie będę wiedział. ;)
Pozdrawiam - Czesiek
blase
| 12:21 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Jak się jeździ ze słuchawkami - nausznikami, to i muza może głośno lecieć i auta słychać;)
| 12:09 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Heh Wiem jakie masz do tego podejście -ja mam podobne - nigdy nie jeżdżę ze słuchawkami w uszach - bo to baaardzo niebezpieczne
Czasem jeżdżę z jedną słuchawką w prawym uchu, żeby lewe pozostawało na posterunku i robiło za trzecie oko i słucham cichutko jak się da:) Mimo wszystko z muzyką jedzie się fajniej o ile jedzie sie samotnie oczywiscie bo zadna muzyka nie zastąpi dobrego towarzystwa
Pozdrawiam w swojej nowej koszulce:D
Asica
czesiek
| 11:22 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj "... w uchu słuchawka..."
Prowokujesz? ;)
Trafiłaś na zły "grunt" tym razem. ;))))
Ps. Minus troszkę krótszy za... jedno ucho. :)
| 11:06 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Kosma - Nie nie Wszystko kulturalnie:)
Ale czad był... a szum w uszach nie ustał do tej pory:)
Czesiek - Na rowerze też jest fajowo - w uchu słuchawka z tilowem:) i mozna jechac na koniec swiata:) Tylko zapas baterii bylby potrzebny lub dobre dynamo :)
Pozdrowienia dla wszystkich
"ola Asica!!!":))))))
czesiek
| 08:24 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj :) Tym razem rower przegrał. Z nie byle kim zresztą. ;)
Pozdrawiam - Czesiek
kosma100
| 07:38 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Jesienią zawsze zaczyna się szkoła, a w knajpach zaczyna się picie,
jest tłoczno i duszno, olewa nas kelner i tak skończymy o świcie... ;)
Asica Biedni chłopcy z T.Love - chyba się na Nich rzuciłaś by zdobyć te wszystkie "łupy" ;))))
Pozdrawiam
| 00:56 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj heh
Ten szum w uszach mi nie pozwala zasnąć:)
blase
| 00:47 czwartek, 13 grudnia 2007 | linkuj Prawdziwa fanka normlanie!
Jeszcze Ci się chciało po koncercie o tej porze wpisywac:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slocz