Z Błażejem na zakończenie

Niedziela, 30 grudnia 2007 · dodano: 30.12.2007 | Komentarze 9

Z Błażejem na zakończenie roku wybraliśmy się na gościnne występy do Trzebnicy :)
Zatoczyliśmy dużą pętlę i było baaardzo fajnie
W lesie gdzieś przed Pierwoszowem zaliczyłam twardą bo zmrożoną glebę w postaci kolein :) Spotkaliśmy tam joggera, który biegł jakiś czas przed nami i nie mogliśmy go dorwać - a jak już go wyprzedziliśmy - chwilę potem była wspomniana gleba - więc znów to on był z przodu :)
Poza tym pogoda dopisała - czasem niewielki wiaterek ale słoneczka dużo i w miarę ciepło ok 3-4 stopnie
W Trzebnicy z górki rozpędziłam się do prędkości światła = 47,30 km/h i pewnie przez to teraz boli głowa bo mnie przewiało:)
Pod koniec w okolicy Krzyżanowic dopadł mnie kryzys (nie mylić z członkami zespołu Brygada Kryzys:)) - kandyzowany ananas trochę pomógł :) No i jeszcze ten nieżywy dzik w rowie, który zaczął nas gonić :D
Zdjęcia będą na pewno u Błażeja czyt. blase :)
Wracając zaliczyłam jeszcze Cmentarz Osobowicki i stamtąd włączyłam pałera i dojechałam z uśmiechem na ustach - bo cytując frazę spod kapsla Tymbarka w Trzebnicy - "UśMIECH TO PODSTAWA"
Dodam wkrótce opis tej naszej pętli - jak mi się bedzie chciało oczywiście :D