Taka fajna pogoda a mi się

Czwartek, 24 stycznia 2008 · dodano: 24.01.2008 | Komentarze 10

Taka fajna pogoda a mi się nie chciało kręcić...
Pojechałam na cmentarz i wróciłam do domu Na cmentarzu byłam przed 18 i trochę wiało grozą, ale było cicho jak makiem zasiał W oddali słychać tylko ruch samochodów i tramwajów i pociągów :) Milutko i spokojnie - bezwietrznie Ciepło było nawet ale głowa mnie rozbolała i zapomniałam posmarować łańcuch więc skrzeczał i piszczał aż się ludzie oglądali:D
Nie miałam dziś pomysłu ani większej chęci na dłuższy dystans
Chyba się muszę wreszcie wyspać i będzie ok:)
No i vanhelsing utrzymał przewagę :) (Pzdr dla niego:D)
Pozdrawiam też całą resztę na bs

| 09:56 piątek, 25 stycznia 2008 | linkuj Wieczorem przed spaniem rower ciach do gory girami i cabaaas za łańcuch I ciach go olejem i po kółkach od przerzutek też bo to najbardziej one piszczały w tym towarzystwie:) Kręciłam, aż było słychać tylko szum opony w powietrzu:)
Potem ściera i jazda :)
djk71
| 01:49 piątek, 25 stycznia 2008 | linkuj Też mi coś dziś zaczęło skrzeczeć, gtrzeba będzie zerknąć na łańcuch.
vanhelsing
| 19:54 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj Ja tam lubię często na "smętarz" jakto piszą w "Chłopach" jeździć po ciemku, gdzieś w granicach 22- 24 :D to jest dopiero wypas jak się zapiepsza 30 km/h na rowerze bez światła między grobami ^^
| 19:47 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj mówię przecież że grozą wiało i glowa bolała:D i ta cisza tak troche podejrzliwa była:)
| 19:44 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj przyszalała z fotami ;D no cudne ^^
| 19:44 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj :D Pracy w bród - ulotki itp... Pzdr
vanhelsing
| 19:33 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj dzięki,może gdzieś się wybiorę jutro :P
ahh praca.... przydałaby się jakaś biednemu licealiście ;D XTR takie tanie nie są <joke> ;p
| 19:26 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj Dzięki - cały tydzień na pierwszą zmianę To mnie wykończyło bo chodzę za późno spać:)
Więc się dziś położę wcześniej Może już za chwilkę
Pozdrawiam i miłego kręcenia jutro :)
vanhelsing
| 19:16 czwartek, 24 stycznia 2008 | linkuj Oj tam, przewaga nie jest taka ważna znowu:P Ja za to się dziś wyspałem ( do 11:30 :D ) ale także jakoś nie miałem ochoty kręcić dużo, tak tylko po mieście ;P

Kolorowych snuuufffff życzę i również pozdrawiam ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajaje