Pogoda jak MALINA normalnie

Środa, 30 stycznia 2008 · dodano: 30.01.2008 | Komentarze 6

Pogoda jak MALINA normalnie :) Cieplutko i suchutko i do tego prawie bez wiatru (nie licząc powrotu - bo wiało mocniej z boku)
Dziś samotnie asfaltem, choć było kilka błotnych kawałków To błoto było jednak bardzo łaskawe dla mojego towarzystwa łańcuchowego i ubrań :)
Trasa:
Kozanów-Maślice-Stabłowice-Wilkszyn-Brzezina-Wojnowice-Mrozów-Miękinia-
-Klęka-Białków-Księginice-Lenartowice-Prężyce-Pisarzowice-Wilkszyn-Stabłowice-Maślice-Kozanów
Fajna pętelka Podobało mi się i udało się wykręcić niezłą średnią
Gorzej z pulsem bo średnia aż 166 !!! Ale cisnęłam nie powiem że nie:)
Zdjęciochów narobiłam, ale nie mam już siły ich dodać i chyba pójdę spać
Będą jutro Pzdr:)
P.S. Zapomniałam dodać, że troszkę jestem z siebie dumna - bo nie bałam się dziś błota w spd i przejechałam prawie całe wpięta - gorzej było ruszyć bo koło buksowało ale wróciłam do domu nawet czysta i Flecik też nie wygląda najgorzej
P.S.2 W Miękini mijał mnie pewien starszy pan na ukrainie i myślałam że to mój widok wzbudził w nim takie zainteresowanie a jednocześnie trwogę lecz nic bardziej mylnego Powiedział "Już druga!!!" W pierwszej chwili myślę sobie - nie spojrzał na zegarek i zamknęli mu piekarnię - ale patrze na zegarek - godz. 13:40 - Miałam mu krzyknąć że jeszcze nie ma drugiej, kiedy zobaczyłam na zamkniętych drzwiach piekarni dwa nekrologi...

Siom zdjemcia jak obiecauam:)
Las przed Wojnowicami

Zamek na wodzie w Wojnowicach - dziś w oddali bo czekały na mnie inne atrakcje:)

Oznaki wiosny - czułam je po powrocie do domu - piekące oczy i zatkany nos :)

Klucz ptaszorów w okolicy Mrozowa:)

Ośrodek opiekuńczo-leczniczy dla dorosłych w Mrozowie (ktoś go troszku zaniedbawszy)

Pomnik św. Jana Nepomucena w Mrozowie

Gdzieś między Mrozowem a Miękinią

Urząd Gminy i kościół w Miękini

Pałac w Prężycach - fajna miejscówka Szkoda że na co dzień zamknięta dla zwiedzających - można wynająć na imprezy okolicznościowe np. zlot BS hahaha