Fraszka by Blas & Asica

Niedziela, 9 marca 2008 · dodano: 09.03.2008 | Komentarze 17

Pobudka o 5:31 Szybka kawa i owsianka, dwa bidony, garść rodzynek, orzechów i suszonych śliwek, jabłko, banan, porcja suchej owsianki i w drogę tj. na stację PKP Kuźniki
W ciapągu spotkanko z Blasem:) Gadu-gadu i wysiadka po godzinie w Orzeszkowie
Niebieskim szlakiem w kierunku bazy Fraszki w Tarchalicach - na odcinku 4,5 km też można się zgubić :)
Dojechaliśmy do bazy, gdzie dokonaliśmy rejestracji i zmarudziliśmy do czasu odprawy o 9:40, rozdania map o 9:50 i startu o 10:00
Spotkaliśmy Tomalosa, Pyszarda i resztę ich wesołej ekipy, która zaczęła się rozpakowywać z auta, gdy z Błażejem byliśmy juz w drodze :)
Punkty kontrolne zaczęliśmy zaliczać kierując się na południowy wschód i w Wołowie zawróciliśmy na północny zachód w kolejności: 1, 11, 12, 14, 13, 2, 15, 19, 17, 18, 20, 21, 16, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 :) Nie muszę mówić, że oczywiście zaliczyliśmy WSZYSTKIE :)
Było kilka przygód po drodze
- Zaliczyłam dwie gleby
Jedna to wiadomo - za późny odruch wypinający pod górkę - druga tuż przed Wołowem na asfalcie - tak się z Błażejem zapatrzyliśmy w mapy, że jadąc zbyt blisko siebie zaczepiliśmy się kierownicami - ja rogiem :) Błażejowi udało się utrzymać równowagę a Asica przejechała się po asfalcie - niewielkie otarcie i opuchlizna i kupa siniaków na nogach, Flecik ma zdarty róg :) Ale jedziemy dalej:)
- Trochę wcześniej w trakcie błądzenia i szukania ambony z punktem kontrolnym 18 Błażej złapał gumę - zmiana dętki w pobliżu mrowiska zajęła mu około 13 minut :)
W Wołowie pomiędzy 21 a 16 mały popas na uzupełnienie paliwka i krótkie pogaduchy z ekipą Tomalosa i Pyszarda, której raz uciekaliśmy a raz ją goniliśmy :)
Zdążyliśmy zmarznąć pod tym sklepikiem, więc na rozgrzewkę szybki asfalcik I znów na przemian zimno i gorąco - nie wiadomo czy się porozpinać czy doubierać :)
Przy wieży widokowej znów spotkanie z chłopakami a my z Błażejem musieliśmy zrzucić balast w postaci szklanych zielonych butelek i ponapawać się świeżym powietrzem i fajnymi widoczkami :) Po opróżnieniu butelek pojechaliśmy dalej znajdując i zaliczając bez większych problemów kolejne punkty kontrolne, ku zdziwieniu chłopaków, że tak nam to sprawnie idzie :)
Ostatnie dwa punkty już w szybkim tempie, bo trzeba było się spieszyć na ciapąg do domu
Okazało się że z naszego ostatniego punktu tj. 10 ktoś się nie bał i zaje... kasownik i nie mogliśmy skasować swoich bilecików :) Wpadliśmy do bazy o 16:52 Krótka wymiana zdań z organizatorem Marcinem Drewniakiem i w zabójczym tempie znowu przez las, żeby zdążyć na pociąg... Wreszcie jakaś szczypta rywalizacji - walka z czasem Poczułam wiatr we włosach - zupełnie jak na maratonie :) Sama się dziwiłam skąd tej siły jeszcze tyle mam :)
Szkoda, że nie mogliśmy dłużej zostać i nie było dziś kiełborki z ogniska ale sobie to z Błażejem odbijemy kiedyś :)
Oczywiście na stacji się wymarzliśmy bo ciapąg sie spóźnił ze 20 minut!!!
Podsumowanie:)
Bardzo mi się podobało, mój pierwszy raz w jeździe na orientację można zaliczyć do udanych :) Fajna zabawa, super tereny, dobra pogoda, ciekawe trasy i cała reszta na 5+ Opony spisują się bardzo dobrze, a po szuterku i asfalcie idą jak strzały:)
Ze 2 zdjęcia które zrobiłam dodam już jutro bo trzeba iść polulać troszku :)
Pozdrawiam
Asica :P

Zdjęcia:)

W oczekiwaniu na ciapąg :)

Flecik już się nie mógł doczekać:)

Tomalosy i reszta przy PK13 i połobgryzanym przez bobruchy drzewku :) Długo go szukaliśmy :)

Ekspresowa zmiana dętki połobgryzanej przez wstrętne i złośliwe mrówy :)

Miejsce zrzucania zielonego balastu :)

I to by było na tyle :) Pozdrawiam wszystkich

Dodano: 2008-03-13 22:58:02 :) - za zgodą autora oczywiście, za co dziękuję :)