Deszczowo i wietrznie - ale co

Piątek, 14 marca 2008 · dodano: 14.03.2008 | Komentarze 12

Deszczowo i wietrznie - ale co tam - raz się żyje :P
Tradycyjnie jak w każdy piątek o 7 rano do Gwardii na trening i nawrotka do domu :)
Po pracy po południu na ND na kawusię i na małe zakupy rowerowe :)
Nowa koszulka, nowe spodenki i skarpety Wszytko oczywiście z myślą o Fleciku, żeby się nie wstydził wozić swojej kochanej partnerki Asicy:)
Z ND przed 20-tą jeszcze rundka na Gaj i nawrotka znów na Kozanów - niedaleko domu stwierdziłam, że trzeba dobić do 40-tki i przejechałam się na drugi koniec Kozanowa tj. na pętle MPK:)
W bramie ujrzałam zadowalający widok - równe 40 km:)
I do tego pierwszy Tysiączek tego roku stuknął - na cześć Tysiączka - hip hip hurraa :)
Poczyniłam dziś także kilka małych obserwacji :)
1. Jak to fajnie mieć amortyzator - sprawny amortyzator Po przeglądzie okazało się że znów go mam - wszystkie krawężniki były dziś moje :)
2. Jak to fajnie mieć takie opony - normalnie jadą same :)
3. Jak to fajnie mieć Flecika - maszyna jak malina :)

Dziś bez fotek, bo nocą i tak słabe są Poza tym w taką pogodę nie ma czego sfocić nawet - chyba że kałuże :)
I miałam dziś dwa starcia pt. "Pieszy z psem na rozwiniętej smyczy na ścieżce rowerowej" - ehh szkoda gadać :)
Pozdrowienia dla wszystkich
Asica

Mlynarz
| 20:34 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Ja go kocham takiego, jakim jest... :D
| 20:22 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Mój też był przez jakiś czas w agonii - serwisant, którego nie znam :), zrobił znim coś cudownego i amortyzator nagle wrócił do życia :)
Może Ty też ze swoim powinieneś się wybrać do lekarza - moze jeszcze nie wszytko stracone - może mózg jeszcze pracuje, może.... piiiiiiiiiiiiii------------------------------------ :)
Mlynarz
| 19:56 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj HIP HIP HURRAA! :)
Ile tych tysiączków będzie w tym roku?! :D

A mój amortyzator od kilkudziesięciu miesięcy jest w stanie agonalnym, ale mnie kocha, bo ze mną jeździ i nawet się nie wstydzi moich wiejskich ciuszków! :D

Pozdrawiam!
| 17:09 sobota, 15 marca 2008 | linkuj buhaha :)
dziekuje Wam wszystkim za miłe słowa - one też dodaja mi mega pałera i giga motywację żeby dosiąść Flecika i pomknąć w siną dal :)
Pzdr :)
vanhelsing
| 10:49 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Tysiaczek Twój :) Gonisz mnie, bo ja mam zastój :P Ja ostatnio też byłem na zukupkach :P Kupiłem sobie kask i spodnie długie, coby moja Meridzia się nie wstydziła :D

Pozdro ;)
djk71
| 09:14 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Oj, brat... wstyd przynosisz... googlać nie umiesz...

| 07:28 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Gratulacje.
Nie wiadomo co gorsze... pies bez smyczy, czy na zbyt długiej, rozciągniętej w poprzek drogi...
kosma100
| 00:34 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Gratuluję tałzenka ;)
Ja z powodu padajacego deszczu zrobiłam w tył zwrot i zawróciłam po 30 metrach podróży do pracy... :(
Bezmyślni właściciele psów...... brrr pogryzłabym ich wszystkich ;/
Szkoda, że nie ma fotek.
Pozdrawiam ;)
mavic
| 00:28 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Gratuluję tysiączka. Super, że tak lubisz. Rowerzysci to optymisci. Komu by sie chciało w taka pogode jeździć na rowerze? Tylko prawdziwemu bikerowi.
Ps. :)
azbest87
| 00:21 sobota, 15 marca 2008 | linkuj Gratki tysiaka:DD
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iecne