Rower:Flecik :D

Poszukać cebulek :)

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 20.10.2012 | Komentarze 6

Dziś wieczorkiem jeszcze przed kąpielą Kornelci urwałam się z domku na krótką przejażdżkę po pobliskim parku/lasku :)
Chciałam poszukać cebulek kwiatów, które rosną tam wiosną, lecz niestety nie mogłam znaleźć tej miejscówki - tak wszystko zarosło! :)
Piękna złota jesień... ahch jakie cudne te barwy... :)

Potem chciałam przejechać trasę biegową Piotrusia i dojechać do Nowińca, ale zgubiłam się :) Nie dość, że 5 km od domu , to jeszcze z gps-em na kierownicy :)
Błądziłam po jakichś polach, droga się kończyła więc wracałam i tak ze trzy razy, aż wreszcie się ściemniło i dojechałam aż do Starej Wody :) Do domku już asfaltem :)
Oczywiście dobrze się bawiłam, więc o panice nie mogło być mowy :)

Fajnie było się tak na krótko przejechać :)

Pzdr,
Asiczka :P

Mlynarz
| 21:19 środa, 24 października 2012 | linkuj Cebuli to też kwiatki. Tylko w ciąży. :D
| 12:53 środa, 24 października 2012 | linkuj Jak dobrze zauważyłeś Kochanie - kwiatki, nie cebulki :D
Mlynarz
| 19:22 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Dobrze, że nie znalazłaś tych cebulek, bo te kwiatki są pod ochroną! Trzeba przestrzegać przepisów! ;P
amiga
| 09:47 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Zawsze mnie bawi jak wydaje mi się, że wiem gdzie jestem, wydaje mi się, że wiem gdzie jadę, a nagle okazuje się, że to nei ta ścieżka, nie ten kierunek. A niby moja okolica, moje lasy...
| 08:37 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Nie miałam mapy :) Bo na gps-ie nie ma zaznaczonych tych wiejskich dróg :D
djk71
| 06:53 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Zgubić się 5km od domu? Przerabiałem :-) Ech mistrzowie maratonów na orientację... ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awyma