Małe TurDeWały Kozanów

Sobota, 10 maja 2008 · dodano: 10.05.2008 | Komentarze 5

Małe TurDeWały Kozanów - Wojnów - Kozanów z kilkugodzinną nasiadówką w ogrodzie :) Trochę się zasiedziałam i zaliczyłam powrót już po zachodzie słońca w pożyczonej bluzie bo zimno było :) Po drodze mijałam multum grillowiczów i amatorów ognia :) Wzdłuż Odry ciągnął się zapach kiełborki, szaszłyczków i innych specyjałów z grilla :D
Mniam Narobili smaka człowiekowi :D
Pzdr :P

| 22:51 wtorek, 13 maja 2008 | linkuj Mavic - powiem Ci że nie wiem bo mimo wielu chęci jakoś mi nie wyszło - ale kto wie - może w tym roku się uda :)
Na pewno jest super - jest kilka przystani gdzie można kajak wypożyczyć i popływać po mieście
Na pewno niezła i mokra frajda :) Zapraszam do Wro :)
Pozdrowienia
mavic
| 21:01 wtorek, 13 maja 2008 | linkuj Odra. Jak się tam pływa kajakiem?
vanhelsing
| 22:39 sobota, 10 maja 2008 | linkuj :P
| 22:34 sobota, 10 maja 2008 | linkuj Już widziałam :) Pozostawiłam bez komentarza :D Pzdr
vanhelsing
| 22:32 sobota, 10 maja 2008 | linkuj Jak wejdziesz do mnie na bloga i zobaczysz tego grilla.... Przepraszam :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo