Boguszów Gorce

Sobota, 17 maja 2008 · dodano: 17.05.2008 | Komentarze 12

Boguszów Gorce czyli Bike Maraton 2008 odsłona trzecia :)
Faaajnie byłooo :)

Po tak długim czasie opis może być trochę lakoniczny :)
1. Ekipa
Tradycyjnie 1xM2 czyli Błażej, 2xM3 czyli Arnold i Dawid i 1xK2 czyli ja Asica vel Ajuto :D
2. Trasa
Dystans maratonu mega - wyszedł jakieś 52 km Trasa superaśna Bardzo fajne podjazdy - podobno dwa z nich miały po 10 km długości I jak faaajnie się zjeżdżało :) Chyba zwariowałam skoro piszę, że podjazdy są fajne - ale mam nadzieję że tak już zostanie :) Było trochę błota i tzw. ciastoliny, która utrudniała podjazdy ale Michelinka na tylnym kole dała radę :) W jednym miejscu trasa biegła przez rzeczkę Dobrze że na dnie były betonowe płyty:) Udało się przejechać bez poważniejszych defektów Nie licząc tego przed samym startem - licznik mi się urwał a dokładnie uchwyt licznika Kilka węzłów i trochę taśmy i do mety dojechałam razem z licznikiem ale wyglądał jak paczka na poczcie... :)
Na pierwszych kilku kilometrach jechałam w jakimś dziwny lęku i miałam wrażenie że mi się Flecik zaraz rozleci... Coś mi tu dzwoniło, tam rzęziło i jeszcze gdzieś indziej stukało Zatrzymałam się nawet żeby sprawdzić czy przypadkiem znowu nie zapomniałam docisnąć zapinek na kołach :) Zdawało mi się też że mam flaka z tyłu Ale dojechałam do mety i tył był tak samo nabity jak przed startem :) Ten mój lęk powodował, że jakoś do połowy maratonu większość tych, których łyknęłam na podjazdach, łykali mnie na zjazdach... Dziwne bo zawsze raczej było odwrotnie :)
I jak zwykle pałer przyszedł dopiero w połowie trasy... :) Na końcówce źle rozłożyłam siły, bo byłam pewna że czeka mnie (wzorem trasy z ubiegłego roku) podjazd na stadion po płytach betonowych... Okazało się że po pionowym podejściu był już stadion i meta :) Końcówka trawiasta - ale że to boisko piłkarskie - to jechało się nawet dobrze - nie to co po cholernych krakowskich Błoniach :)
Trzeba było trochę podchodzić - słabą formę tłumaczę sobie dolegliwościami żołądkowymi w tygodniu przed startem :) hihi :)
3. Wynik i statystyki
Czas: 3:49:33,56
295. miejsce w open (387 startujących) - średnio :)
18. miejsce w open kobiet (32 startujących) - słabizna :)
9. miejsce w K2 (11 startujących) - mega słabizna :)
Strata do pierwszej dziołchy 53:22,10 - przepaść :)
Strata do Arnolda 18:51,52 Dawida 8:46,05 - do nadrobienia :D
384 punkty zdobyte dla naszego BS-owego timu - BEZCENNE :D

Jestem zadowolniona :)
4. Fotki
Fotki - aż dwie :P
Dawid czyści rower, Błażej sie rozbraja :)

Dawid nadal czyści rower, Błażej prezentuje swoje fantastyczne opalone ciało a wydawałoby się że koszulkę :P

Więcej zdjęć w bikelogu Błażeja
Mam kilka mniej lub bardziej twarzowych zdjęć na sportografie - trochę drogie - niech się wypchają :)

| 14:21 środa, 28 maja 2008 | linkuj Łopis uzupełniony :) Miłego czytania :)
Pzdr
| 17:24 wtorek, 20 maja 2008 | linkuj Sufa Rzeczywiście moje warkoczyki robiły furorę :) Niechcący oczywiście :P
Aga Fakt że z facetami jeździ sie dobrze - bo jest kogo ścigać - nie tylko w sensie techniki :)
Ale czasem jeździ z nami Marta SPD, która też ładnie ciśnie :) I dam sobie rękę uciąć że nie jest facetem :) Poza tym okazja do pojeżdżenia razem będzie na BO no i mam nadzieję że wreszcie na któryś maraton wpadniesz :D
Pzdr
| 17:10 wtorek, 20 maja 2008 | linkuj No to nie kojarzę :) A ten zjazd ... hmm Chyba nie pamiętam Pamiętam jeden zjazd gdzie stał sam Grabek Poza tym kilka zjazdów mi w głowie migocze ale żeby od razu ludzi kojarzyć... Co to to nie :D
Pozdrowienia i DoZoWUstro :D
sufa
| 23:26 poniedziałek, 19 maja 2008 | linkuj Nie, mnie nie mogłaś zapytać, ostatni raz widziałem Cię przed takim stromym zjazdem... końcówka podjazdu, na wprost taśma i w lewo ostro w dół. Stałem tam i po raz trzeci naprawiałem łańcuch... nie dogoniłem Cię :) Twoje warkoczyki są dość charakterystyczne, nie sądze więc, bym Cię z kims pomylił.
Fotki robił mój syn (taki kolo w okularach z dość długim włosem i aparatem na statywie), więc to jego mogłaś pytać :)

s.
Aga
| 23:12 poniedziałek, 19 maja 2008 | linkuj jestem pewna że nie utrzymałabym Ci się na kole :) mam takie moje małe przeczucia, no np. widać to po naszych różnych średnich, po drugie to dużo masz okazji jeździć z facetami, a wiadomo że wtedy nawet i nieświadomie podpatrujesz technikę jazdy i wdrażasz ją do swego życia ;) ja to jestem taki mały bikestatowy leniwiec :D
| 22:59 poniedziałek, 19 maja 2008 | linkuj Aga ! Nie rób scen :) Będzie dobrze - przecież trochę na tym chomyku pokręciłaś :)
Aga
| 22:46 poniedziałek, 19 maja 2008 | linkuj wielkie brawo dla ASI!!!!!! :D
nieźle poginasz na tych maratonach, kurcze jak ja wystartuję, to na pewno dojadę o połowę osób z naszej kategorii za Tobą :D czy jakoś tak :D
jesteście niesamowici :)
musze pomyslec o jakims starcie, ale będzie cieżko bo wszystkie są w soboty :(:(:(:(:(:(
sufa
| 20:23 poniedziałek, 19 maja 2008 | linkuj Gratuluję wyniku i punktów dla teamu :)
Fotka u blase na blogu jest zrobiona tuż przed metą, no mogłaś być odrobinkę zmeczona :)

s.
| 19:57 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj ja dopiero jadę do Ustronia 14.06
W Tarnowie team raczej punktów nie zdobędzie choć nigdy nic nie wiadomo
Może wschodnio-południowa część BS coś pojedzie :D
Bartex88
| 16:55 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj no właśnie, i o to chodzi... o punkty do teamu :)) ja teraz robie sobie długą przerwę i na następną edycje chyba dopiero do Świeradowa zawitam a Ty ?
| 09:00 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj hej:) 295. w open i 9. w K2
Wyniki mega można obejrzeć tutaj
Cosik dopiszę jeszcze jak znajdę chwilkę czasu
Bartex88
| 22:59 sobota, 17 maja 2008 | linkuj no a jaki wynik ? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa monci