Bajkał & Tur De Wały :)

Poniedziałek, 26 maja 2008 · dodano: 27.05.2008 | Komentarze 3

Popołudniowy trip za Wrocław Najpierw męczarnia po zakorkowany Wrocławiu ale jak wyjechałam na wał już było super
Przed Bajkałem oczywiście wyboista droga - dała popalić a jeździłam bez pampersa :)
Pocykałam kilka fotek ale dodam później
Wracałam do domu przed 23-cią Ciepluśko było i przyjemnie :)
Po tygodniu niejeżdżenia, ciężkiej pracy w pocie czoła, zabawy weselnej i grillowania miło było znów dosiąść Flecika i pośmigać :)
Pzdr

Dodałam zdjęcia :)
Asica ogania się od owadów i farfocli topoli:)

Łabądek - samotny - jeszcze nie znalazł swojej drugiej połówki :)

Bajkał...

Zamyślona Asica :)

Drzewko :)

Nowa Flecikowa kaseta :)

I nadal nienaprawiony Flecikowy licznik :)

Czapla siwa nad Bajkałem :)

Vampire
| 21:16 środa, 28 maja 2008 | linkuj Oj, ostatnio byłam nad Bajkałem - po raz pierwszy zresztą, bo nie miałam wcześniej okazji...
P.S
Co do BS teamu z moją osobą - nie wiem czy Wam nie obniżę pozycji, he,he. Ale następnym razem postaram się dopisać!!! Żałuję, że nie dotrę do Tarnowa - ale podróż służbowa do Wa-wy (niestety nie rowerowa).
blase
| 15:33 środa, 28 maja 2008 | linkuj Alle romantico normalnie, szczególnie ten łepek we wodzie;P

widzę że licznik wreszcie naprawiłaś ;)
vanhelsing
| 15:32 środa, 28 maja 2008 | linkuj Hehe, ja też często śmigam na moje, jaworznickie wały, ale głównie na nogach, z pełnymi reklamówkami :D

Ależ ten Felt jest piękny ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic