Wieczorne spotkanie przedrejsowe

Czwartek, 29 maja 2008 · dodano: 30.05.2008 | Komentarze 4

Wieczorne spotkanie przedrejsowe w rynku przy szklaneczce soczku :)
Niespodzianie w tłumie śmigających bajkerów wyczaiłam Błażeja wracającego ze Ślęży, który przysiadł się na soczek Potem wszamaliśmy okropnie niezdrowego gyrosa :) Wstyd się przyznać, że o tej porze... :) Był pyszny hihi :D Teraz dwa dni będę walić czosnkiem :P
Ale co moje to moje :)
Pzdr
Kategoria Po Wrocławiu

| 10:19 piątek, 30 maja 2008 | linkuj ja na ósmym miałam takie ciśnienie, że prawie mi peruka z głowy spadła :D
blase
| 00:26 piątek, 30 maja 2008 | linkuj hmm no w sumie niby ta woda jest, ale.....jakoś leci jakby chciała a nie mogła.
podobno na niższych piętrach jest lepiej;]
| 00:20 piątek, 30 maja 2008 | linkuj ja już dawno wykąpowiena :) a walę czosnkiem na 2 metry :) mimo tego że woda jest :)
blase
| 00:13 piątek, 30 maja 2008 | linkuj Ty to masz timing! Już zdążyłas wpis zrobić, ja dopiero zgrywam zdjęcia ze ślęży :)

dobrze, że jednak woda jest. Coś tomaister naściemniał ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog