faceci są zbędni :P
Po południu wybrałam się do 2 sklep

Środa, 11 czerwca 2008 · dodano: 12.06.2008 | Komentarze 10

Nie żebym była feministką, ale zaczynam sądzić że faceci są zbędni :P
Po południu wybrałam się do 2 sklepów ze śrubkami i wkrętami... za śrubką - do przymocowania bagażnika do Flecika Niestety nie mieli - nie taki gwint był Udało mi się natomiast ustalić, że piątka będzie ok :)
Mając nadzieję że dostanę śrubę z takim gwintem w rowerowym pocisnęłam do Harfy na Robotniczą, żeby zdążyć przed zamknięciem
Z zaprzyjaźnionym sprzedawcą zagadałam, że potrzebuję 2 śrubki piątki do tych otworów, żeby zamontować bagażnik
Gość spojrzał na mnie jakbym z konia spadła i mówi, że nie ma szans żebym zamontowała bagażnik - no chyba że zdemontuję tylny hamulec
Ja do gościa że nie ma szans na demontaż hamulca i że choćby nie wiem co - zamontuje ten bagażnik bo już mierzyłam i pasuje idealnie i że potrzebuję do tego tyko te dwie śruby - długie!!!
Nie wierzył Ależ on wydziwiał Kazał przyjechać z bagażnikiem Że może uda im (facetom) się go zamontować Potem twierdził że ni chu chu bo nie uda mi się go rozgiąć Jak powiedziałam że się uda - bo to zwykłe pręty są - to zdębiał
Zaczął szukać w katalogu bagażników montowanych na sztycę Znalazł jeden za 165 zł :) Prawie zabiłam go śmiechem :D Nie mogłam go już słuchać :) Zapytałam czy mają takie śrubki czy nie Poszedł poszukać i przyniósł Dwie ślicznie błyszczące śruby :)

Spróbował do lewego otworu - weszła idealnie Spróbował do prawego - nie da rady Podumał i stwierdził, że gwint jest zalany farbą i że nie uda mi się tam nic wkręcić...
Ja mówię że jak to? A on na to żebym przyjechała jutro to mi przegwintuje :)
Kilka innych dziwnych pomysłów miał ale już nie chciałam go słuchać - śruby wydębiłam gratis :D
Wracam do domu Ciach Flecika do góry kołami:)
Ściągam tylne koło - i ciach śrubkę pcham od tyłu - nie idzie:)
Wzięłam maluśkiego imbusika i dalej skrobię tą farbę z gwintu :)
Wciskam śrubkę - ciach - elegancko wkręciła się na wylot czyli gwintowanie już niepotrzebne :D
Mierzę bagażnik Ideolo :) Wszystko oki doki :) Tylko montować sakwy i pomknąć w siną dal Oby ta konstrukcja dojechała ze mną do końca podróży :)
Nikt ale to nikt nie wierzył że uda mi się zrealizować mój pomysł - a te pomysły facetów w sklepach - tragedia Poza gwintowaniem (to jeszcze można było przeżyć gdyby nie udał się manewr ze skrobaniem) jeden gość chciał nawet na luźno czwórkę w otwory wsadzić i skręcić z obu stron !!! A bagażnik by sobie majtał... Ludzieee :D
No to by było na tyle :P Niech faceci się od razu nie obrażają - ale powiem tak "Jestem za równouprawnieniem, faceci do garów, rodzić nam dzieci, a my baby jakoś sobie poradzimy z wkręcaniem żarówek i cieknącymi kranami"
Buhahaha
Wieczorem jeszcze na trening do Gwardii i z powrotem do domku :)
Pozdrowienia :)

kitaxc
| 21:38 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj Czasem ta farba się w gwintach zdarza ale to nic złego ona po prostu jest i tak jak Asica ją wygrzebała to zrobiła to dobrze.

Jak czyałem ten opis to się uśmiałem do łez wciskać kobiecie rzeczy ze się bagażnik nie zmieści to już jest tragiczne. Sam miałem kilka przypadków które wymagały pomysłenia z dokręceniem do roweru ale wciskać kobiecie, że się nie da to już jest porażka wśród sprzedawców.

Pozdro kita
Aga
| 08:01 piątek, 13 czerwca 2008 | linkuj buhahahaha ASIA!!! :D Pięknie z nimi popłynęłaś, buhahaha a Oni się głowili i obchodzili problem na około, ale byś miała tam 5'cio kilową konstrukcję gdybyś dała im założyć ten bagażnik :D
Niestety... (:D) spokojna i rozważna damska ręka jest CZASAMI (nie chcę nikomu podpaśc :D:D:D ) potrzebna w życiu codziennym, żeby facet nie rozwalił tego i owego albo nie zrobił czegoś co by straszyło chodźby nie wiem jakie miał zdolności i wiedzę ;D
hehehehhe
no dobra..... żeby nie było tak feministycznie ;)
CO DWIE GŁOWY TO NIE JEDNA! :D
p.s. a to była farba taka gumowa, zabezpieczająca gwint przed samo odkręceniem? Czasami do niewyrobionych gwintów nie chcą się wkręcić......
| 16:04 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj O dżizes :) Ale się uśmiałam :)
Dzięki Karla za wsparcie :)
Nie no wyprawa skromna - do rodzinki :) Dziś pożyczyłam slicki więc mogę sobie mknąć
Planowany termin - poniedziałek 16. czerwca Oby pogoda mi dopisała Trzymajcie kciuki Ale cicho sza, żeby nie zapeszać :P
karla76 | 15:23 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj przepraszam mała nieścisłość nie Tobie DMK77 a Wam(jako facetom:)pozdrowionka
karla76 | 15:09 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj na Onet dzisiejszszy wpis!!!szczególnie to zakończenie:))!!!wymiata!:)
DMK77;)Asica ma racje!:)Wam tylko jedno:))jak powiedział Albercik ''nasza cywylizacja zawala się w gruzach a Tobie tylko d...w głowie;))''
pozdrowionka
| 15:01 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj buhahaha
nie musiałam - mam w domu :)
Ale Wy jesteście straszni :) Wszyscy czepiacie się tylko tego jednego :P
Żaden nie pomyślał jeszcze o niczym innym - ale jak to mówią - Uderz w stół... :)
Pozdrawiam :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi