Wrzesień, 2007

Odnalazłam dziś ten Szwedzki

Czwartek, 13 września 2007 · dodano: 13.09.2007 | Komentarze 4

Odnalazłam dziś ten Szwedzki Szaniec w Lasku Osobowickim
Powiem krótko - dość przereklamowany :)
Góreczka jak góreczka Nie mam nic przeciwko Można podjeżdżać i zjeżdżać cały dzień (o ile się komuś nie zakręci w głowie:))
Ale te walające się śmieci i gruz na każdym kroku - Dochodzę po raz kolejny do wniosku, że ludzie to świntuchy wstrętne i śmieciarze (powiedziałabym bardziej dobitnie ale nie chcę żeby mnie tu Błażej zablokował za umieszczanie nieprzyzwoitych treści :D) Gruz to podobno ruiny grodu sprzed 2500 lat (taki napis widnieje na kamiennej tabliczce przy wjeździe na Szaniec)
Paranoja!!!
No i dziś śmierdziało niesamowicie dlatego się stamtąd szybko ewakuowałam, bo żadna przyjemność jeździć w takim smrodzie:P A smród dochodził od tej smródki co tam sobie płynie Nie wiem skąd ale mogę przypuszczać dokąd:)
Czesiek! Dzięki za wskazówki dojazdu - wczoraj szukałam po drugiej stronie ulicy - nic dziwnego, że nie znalazłam:)
Poza tym jakoś tam szarawo - jesień idzie czy co? Dużo liści już leży na ziemii:)
Pozdrawiam zwolenników Lasku Osobowickiego:)
Ja dziś śmigałam 4 godziny ale po Lasach Milickich za grzybkami no i pieszo A dróżki na rower fajne :)

Po obiadku obejrzałam

Środa, 12 września 2007 · dodano: 12.09.2007 | Komentarze 5

Po obiadku obejrzałam w TV końcówkę dzisiejszego etapu TdP (te upadki na mecie musiały boleć:() i nie tracąc więcej czasu na nerwowe trzymanie kciuków za naszych siatkarzy powycieczkowałam sobie po okolicy tzn. Kozanów - Most Milenijny - Cmentarz Osobowicki (strasznie on wieeelki jest) - Osobowice - Lasek Osobowicki (2 pętelki) - powrót przez Osobowice - Most Milenijny - Kozanów
Dane:
1. Może nie będę oryginalna, ale dziś dopiero zauważyłam słupek postawiony przez firmę Skanska, który wyznacza 17 południk... CUDOWNIE:) Ot zwykły słupek z kamienia (nie znam się na kamieniach więc o rodzaju kamienia się nie będę wypowiadać:)) ale jaka ciekawostka... Widziałam coś podobnego gdzieś ale nie pamiętam gdzie - przez środek miasta sobie biegła taka rynienka, która oznaczała południk:D Ale mam sklerozę Nie wiem nawet co to było za miasto:)
2. Ktoś mi wspominał (nie będę pokazywać palcem kto:)), że w Lasku Osobowickim są jakieś podjazdy, że można sobie pojeździć po pagórkach a tu zdziwienie - bo nie znalazłam żadnego nawet małego wzniesienia...:) - pewnie jakaś ślepa jestem - wszystko możliwe
3. Pozwiedzałam ale i tak nie zjeździlam całego Cmantarza Osobowickeigo ale jest przepastny i wielgachny:)
4. Dobrze, że nie oglądałam siatkarzy do końca bo przecież wyszłabym z siebie... I kupon z sts'a mi nie wszedł.... Buuu
Ale sobie na rowerze przynajmniej pojeździłam, a jutro do lasu na grzyby :)

Krótko po okolicy, którą wydawało

Wtorek, 4 września 2007 · dodano: 04.09.2007 | Komentarze 2

Krótko po okolicy, którą wydawało mi się że znam ale okazało się, że nie wszystkie ścieżki już eksplorowałam :D
Kozanów-Maślice-Pracze Odrzańskie-Janówek (do tego momentu asfaltem)-powrót wałem wzdłuż Odry (początkowo wałem biegnie ładna i miła do jazdy ubita ścieżka - spotkałam na niej jakiegoś runera, który się troszkę tam rozciągał ;D - potem ze ścieżki robi się zarośnięta trawą ścieżynka, po której jedzie się jak po Krakowskich Błoniach)-jadąc wałem mijałam niedziałające już wysypisko śmieci na Maślicach, które od jakiegoś czasu jest rekultywowane i przywożą tu gruz z rozbiórki "górki legnickiej" (fajnie straszy to wysypisko - niestety nie mam aparatu więc i zdjęć nie będzie) - po lewej stronie malowniczy krajobraz rozlewiska Odry, nad którym siedziało kilku wędkarzy-wałem dotarłam do ul. Potokowej i Rędzińskiej czyli mniej więcej tam, gdzie Ślęza wpływa do Odry - przeprawa przez Ślęzę dziką i chwiejną kładką (szerokości około 30 cm)-Las Pilczycki-Kozanów
A na koniec, żeby dobić do 20 km rundka wokół bloku ;D To nie żart
Kurcze zimnawo się już robi na tym rowerze... brrr

Kolejna edycja Bike Maratonu

Niedziela, 2 września 2007 · dodano: 02.09.2007 | Komentarze 6

Kolejna edycja Bike Maratonu 2007 - już przedostatnia
Poznań - oj szybciutko było:) Fajniutka szybka trasa Ładne szuterki
Dystans mini - 29 km (było 31 km)- czas: brutto 1:34:03,35; netto 1:30:55,95; średnia prędkość - 22,05km/h
Zastanawiałam się nad mega, ale nie dałabym rady tak samo intensywnie pedałować:) Jestem po tym maratonie bardzo zadowolona Czuję, że pojechałam wreszcie na miarę swoich możliwości :)
Dojazdy na dworce i na Maltę i wyszło 58km
Na Malcie miła rowerowa atmosfera a i w tomboli wygrałam fanta:D
Kolejny maraton = kolejna przygoda z rowerem w roli głównej
Razem z Błażejem poznaliśmy na PKP we Wrocławiu bikera Waldka, z którym miło spędziliśmy czas podróży do Poznania i powrót
Pozdrowienia dla Waldka
A w bikelogu Błażeja można obejrzeć zdjęcia
Kategoria Maratony

Pokręciłam się po mieście i kupiłam

Sobota, 1 września 2007 · dodano: 01.09.2007 | Komentarze 3

Pokręciłam się po mieście i kupiłam bilet do Poznania na jutro
Powrót pod wiatr i w deszczu - co robić...